Ochtendhumeur

Discussie in 'De lounge' gestart door Loeki2, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wie heeft er een goed recept tegen een ochtendhumeur. Mijn man is werkelijk niet te genieten 's morgens en als hij vroeg wakker wordt (zoals vanmorgen onze dochter er om 6 uur al was) dan is hij de rest van de dag echt niet te pruimen en kunnen we helemaal niets goed doen in zijn ogen. Wat dan ook weer een leuke wisselwerking heeft, want als mijn man sjagie is, is onze dochter ook een kleine heks.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Sorry kan je niet helpen! Ben 's ochtends ook een groot sjagerijn. Als ik uit me bed kom kun je beter niks tegen me zeggen en me rustig wakker laten worden en niet voor me voeten lopen. :) :) :)

3. matje

matje Niet meer actief

hey hey

heel herkenbaar.
    alleen is het hier niet mijn man maar ikzelf!!!
    ik kan er niet goed tegen dat ik wakker gemaakt wordt
    maar ja die kleine komt nog af en toe 's nachts maar daardoor ben ik niet minder lief tegen hem.
    vooral mijn man heeft eronder te lijden (schaam, schaam) die laat me altijd maar ff met rust haha
    na een bakje koffie en ff wakker worden gaat het goed
    dus helaas geen tips ik wil er zelf ook wel vanaf hahaha

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou hij heeft nu een wake-up light van Philips en als hij op die manier wakker wordt gaat het wel, maar als dochterlief VOOR de wekker wakker wordt, berg je dan maar. Ik snap wel dat ik beter mijn mond kan houden, maar zij snapt er niets van dat papa niet lief is en dan gaat ze alleen nog maar meer dwars liggen ...

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Boontje komt om zijn loontje. :) :) :)

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ??? die snap ik niet helemaal. Meestal eindigt deze strijd met een heel hard huilende dochter en een man die vloekend door het huis stampt en mama mag dan de scherven van haar gezin oprapen. Ik zou het graag anders zien.

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dat is zeker niet leuk Loeki. Ik heb helaas geen tips voor je maar wil je wel heel veel sterkte wensen.

8. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Mijn vriend heeft er ook last van. Ik laat hem altijd maar met rust, als hij wakker gemaakt wordt door of de wekker of Giovanna. Is hij eenmaal wakker geworden met zijn bakje koffie en zijn sigaretje dan gaat het wel weer.

9. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Ik denk dat mijn vriend ook graag tips zou willen hebben hahahaha.
    Ik heb hier smorgens het "zonnetje" in huis. Me vriend weet dat gelukkig en laat me
    verders wel met rust. Het duurt meestal niet lang hoor, ik kom grommend me bed uit maar 10 minuten later is t al aardig gezakt, maar me vriend moet me echt niet aanspreken vlak nadat ik wakker ben geworden want dan duurt het alleen maar langer en langer.

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Volgens mij bedoelt ze: zo vader, zo dochter ;)

11. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Loeki, ben je de dang nog een beetje doorgekomen?

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja dat bedoelde ik idd. Snap dat het alles behalve leuk is om tussen twee kemphanen in te zitten dan. ;)

13. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Klap voor ze kop verkopen :) :) :)

zorgen dat ie zo snel mogelijk een lekker stevig ontbijt heeft gegeten, en dat alles dus gaat draaien in ijn lijf haha...

Voor de rest op een ander moment hem er eens op aanspreken en zeggen dat je het best begrijpt dat het niet leuk is zo vroeg op te moeten staan maar dat jij dat ook moet en dat je niet wilt dat de hele dag om zijn ochtendhumeur moet draaien. En als dat echt nietr werkt gewoon eens 1 of 2 dagen precies hetzelfde doen kijken hoelang hij dat leuk vind

Deel Deze Pagina