We hadden al een mooi lijstje met meisjesnamen..ons gevoel zei ook zo sterk dat we een tweede meisje zouden krijgen maar bij de pret echo vorige week bleek dat wij er een zoontje bij gaan kringen ! En toen was ons lijstje weer helemaal leeg haha na een beetje oriënteren zijn we er ieder geval uit dat we een stoere korte jongens naam willen wat ook een beetje bij onze dochter past : Jaylin. zelf zagen we: Sem Kai Jack Aiden
Wij hebben gekozen voor Niels en Koen. Maar ja die vinden wij mooi/stoer. Iemand anders vind het weer helemaal niks waarschijnlijk.
Jaylin & Ravi Jaylin & Kian Jaylin & Jack Jaylin & Tygo Jaylin & Kean Jaylin & Maes Jaylin & Roan Jaylin & Noam Jaylin & Raff
Jack vind ik heel gaaf maar ml heeft ergens gelezen dat het gezien word als Ordinair ? Denk ik altijd hoe kan je dat nou aan de naam aflezen of iemand ordinair is of niet haha
Bedankt voor jullie reacties ! Sem en Jack zijn op dit moment wel favoriet bij mij..ik.laat ml zowiezo dit topic even lezen kijken of hij nog meer leuks ziet
Jaylin en Sem erg leuk Levi Liam Luuk Scot brad Tyler Ivan finn len mick max Mexx dean Dex Rix Seth stef Sen sten lars
Sten is inderdaad ook wel heel leuk. Ik weet dat Sem nu idd veel voorkomt maar op zich maakt me dat niet zo heel veel uit hier in de omgeving is er ieder geval de laatste 2 jaar geen Sem geboren haha
jack is ecccchhhtttttt niet ordinair!! heel leuk bij jaylin jaylin en aiden zou ik dan weer niet doen lijkt teveel op mekaar! wat vind je van senn? net wat aparter dan sem..
Wat lastig is dit zeg ! Bij mijn dochter hadden we echt direct de : yes dit is hem naam haha. Senn vind ik dan weer niet zo heel leuk eerlijk gezegd.
Lastig! Vind Jack wel een leuke optie. Misschien Xenn/Xem als alternatief voor het populaire Sem? Vind Sem eerlijk gezegd ook een beetje soft voor een jongetje.