hoe schuin bedje ivm reflux

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DaphneB, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Bij onze kleine man is verborgen reflux vastgesteld door de osteopaat. Nu hebben al verschillende maatregelen genomen en zo ook zijn wiegje én ledikant bedje schuin gezet met een boek van ongeveer 5 a 6 cm dik. Is dit schuin genoeg? ik twijfel.. :(

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat zul je gewoon moeten gaan ondervinden. Hier werkte enorm ophogen niet voldoende en zijn we overgegaan op buikligging, wat bij reflux veel prettiger is, omdat de maaginhoud dan moeilijker terug kan stromen en omdat ze dan niet in de eigen voeding kunnen stikken.

3. Flubje

Flubje Niet meer actief

Toevallig gisteren de bibliotheek onder zijn bedje vandaan gehaald :)
    bedje stond op 3 dikke woordenboeken (eigenlijk maar twee want onder bedrand en niet onder pootjes). Dus zo;n 15 cm omhoog. Slaapt altijd al op zijn buik.

4. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Een handdoek opgerold.... Is denk ik echt even uitvinden wat je baby het fijnst vindt. Alleen even opletten dat de kleine niet onder de dekens kan zakken.

5. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Hier drie boeken en een telefoongids... Baby'tje goed naar onderen leggen met de voetjes zowat tegen het voeteneind aan.

6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wij hebben het bedje op een doos van de babydoekjes staan. Zo'n grootverpakking van 6 pakken. Daarnaast is zijn matrasje bij het hoofdeind iets verhoogd.

7. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    oke bedankt dames. Ik had nu 2 dikke boeken (bij elkaar 8 cm) maar zoals ik het nu lees kan er nog wel ietsje bij.

8. Baby80

Baby80 Actief lid

21 nov 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft ook verborgen reflux en wij hebben haar wiegje op een plastic bak staan, best hoog maar dat werkte voor haar beter.
    Soms lag ze ook met haar kinderwagenbak bijna rechtop te slapen op de bank.

Deel Deze Pagina