Leek me wel een leuk topic Ikzelf nu ik een dikkere buik heb, draag ik het liefst de hele dag door een joggingspak.. Ik pas gewoon al mijn kleren nog, maar vind het gewoon niet fijn meer zitten, als ik te lang gewone kleren aan heb (spijkerbroek enzv) ga ik me egt irriteren, zelfs met kerst bij mijn moeder, heb ik uiteindelijk een joggingspak van haar aangetrokken, omdat ik me mateloos irriteerde aan me eigen kleding! Zodra ik ergens geweest ben en thuis kom, wil ik et liefst zo snel mogelijk me gewone kleren uit doen en in een joggingspak springen! Heerlijk, zo een joggingspak, kvoel me er egt lekker in, en wil het liefst overal waar ik kom/ben een joggingspak aan haha!
ik heb het nu ook dat me broeken niet lekker meer zitten of zelf al niet meer passen en heb gister ook 2 nieuwe joggings pakken gekocht en loopt ook overal in een jogingspak bij schoonouders,vrienden,thuis alleen als ik voor echo weg moet of zo dan trek ik wel ff een normalen broek en zo aan maar zo dra ik thuis kom gelijk door naar de slaapkamer en omkleden
Ik ben nu 39 weken zwanger en heb 2 dezelfde positie trainingsbroeken waar ik nu in woon . Daarop draag ik dan een longsleve. K heb er 3, dus daar kan ik dan een beetje mee afwisselen.
Hier 12 weken en ik heb mijn eerste positie broek aan. Mijn eigen broeken pas ik nog wel maar als ik moet zitten of buk dan snijt die band zo in mijn buik dat het vervelend word. Nou ja dan maar zo hoor.
Voor m'n werk moet het wel een beetje netjes zijn, dus dat werd de laatste tijd meestal een rokje met een elastische taille zodat mijn beginnende buikkie er nog inpaste. Of een jurkje. Mijn broeken paste ik al heel snel niet meer, die zaten echt te strak! Nu heb ik vorige week mijn eerste positiebroek gekocht; een nette zwarte van lekkere gladde dunne stof. Zit zalig en niet duur bij Miss Etam. Die nette kleren gaan als ik 's avonds thuiskom wel gelijk uit hoor! Rondbanjeren in een lekkere pyjamabroek en de hooded sweat van m'n vriend vind ik het lekkerst! Liefs Monique
Ik draag het liefste mijn eigen kleren, ook spijkerbroeken die laag zitten van voor mijn zwangerschap. Positiekleding vind ik niet zo fijn. Ja positieshirtjes trouwens wel, maar positiebroeken zitten bij mij echt nergens naar. Slobberige rotdingen...
Heb toevallig vanmiddag bij de Hans Textiel een paar makkelijke dingen gehaald. 2 shirts met lange mouwen, 2 shirts die wat wijder vallen rondom je buik( moet mijn beginnende buikje nog ff verhullen) en 2 lekker makkelijke broeken...van die katoenen, erg rekbare. Lekker voor als ik thuis zit! En iets charmanter als een pyama broek
Mijn eigen spijkerbroeken zijn ook superlaag allemaal, maar togg irriteer ik me eraan, het begint te jeuken uiteindelijk om me benen heen en alles.. Voor de rest heb ik ook helemaal geen positiekleding, alleen wat leuke buikbanden natuurlijk maar ga togg liever voor de joggingspak, iets wat strak om me lichaam zit, of tegen me lichaam aan, begint sinds ik zwanger ben te irriteren of te jeuken..
Heb 2 onwijs leuke positiebroeken van de H&M, eentje is zwart gewoon voor netjes zeg maar en een spijker (staat ook op de site) die zit niet slobberig, Cherrylein misschien iets voor jou? Het lijkt gewoon op een heupbroek. En ik heb 2 truitjes gekocht bij de H&M die zitten ook heerlijk, verder kan ik wel gewone truitjes nog aan maar het liefst loop ik ook in joggingpak . Maar wil dit niet altijd doen ivm werk, meestal alleen op vrijdag doe ik dan een joggingbroek aan met een beetje degelijk truitje erop.
Ik draag 3/4 spijkerbroek van MissEtam (positie), laarzen en een shirtje met lange mouwen van MissEtam (geen positie). Oh en een buikband, want anders zitten 'normale' shirtjes vaak veel te kort. Ik draag vooral positiebroeken van MissEtam, die vallen meestal nog wel aardig. Bijna allemaal bij de outlet vandaan, want normaal gesproken draag ik niets van MissEtam, dus na de bevalling gaan die snel weer weg Ik pas trouwens mn eigen lage heupbroeken ook nog wel, dus die heb ik af en toe aan. En ik leen regelmatig een joggingbroek van mn vriend De ene dag zie ik er nog gewoon goed verzorgd uit, maar er zijn ook dagen dat ik er echt slonzig bij loop in de kleren van mn vriend Ach... nog fftjes...
Ik heb heel veel jurkjes en tuniekjes aan, legging en leuke laarzen eronder. Staat leuk en zit heerlijk!
Ja leuk! Dat is t fijne als je al wat verder bent he....dat je ook echt de leuke positiekleding aan kunt. Zie zo veel leuke dingen en kan haast niet wachten. Ik moet nu gewoon kleing aan die mijn darmen de ruimte geven
Geloof me, een mooie pyjama (heb ze van Esprit, superfijn) kan heeeeel charmant zijn. Vooral als je er net achter komt dat je er nog je parel-oorknopjes en kettinkje bij draagt van overdag Monique
@wendelaa: die heb ik ook, vind mijn man alleen niet zo charmant verder nu een warme trui (ik heb het steeds zo koud) en een spijkerbroek waarvan ik de knoopjes open heb omdat m'n buik 's avonds altijd zo opgezet is.
Ja huh, die parels gaan echt niet mee het bed in Voor degene die vroeg waar je Noppies-kleding kunt kopen: kijk 's op www.noppies.nl! Liefs Monique
Haha geweldig! Oorbellen en ketting erbij Jurkjesachtige dingen of tuniekjes heb ik ook wel indd, met een legging ensow eronder jah, maar ze worden een beetje kort omdat me buik meer ruimte wil van het jurkje/tuniek haha!
Ik heb nooit positiekleding gehad, liep altijd in jurkjes of tunieken met een legging eronder. Zag er altijd leuk en verzorgd uit, tenminste. volgens anderen
Ik heb bij de zeeman een geweldige snoopy pyjama gehaald die zooooo lekker zit (ik heb m aan op twee foto's in m'n album) Als ik wegga doe ik wel wat fatsoenlijks aan, hoor... Al moet ik toegeven dat ik laatst in die pyjama boodschappen ben gaan doen. Sportschoenen eronder en niemand die doorheeft dat t een pyjama is hoor