Hoe sex te hebben.Welk standje is het meest effectief

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door destiny1978, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. destiny1978

10 jan 2009
    22
    0
    0
    Hallo,
    Mijn vraag is welk standje is het meest effectief om zwanger te raken. :(:
    En zijn er nog tips om het zaad zo lang mogelijk binnen te houden.
    Ik heb wel vaker 10 min met mn benen om hoog gelegen, maar telkens liep er toch steeds wat uit. En zeker als ik dan op sta.
    Kunt u hier mij wat evt tips geven
    Bedankt

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi destiny,

Het standje en het ejaculaat proberen binnen te houden heeft geen meerwaarde. Je moet het doen zoals jullie het beide lekker vinden. En je mag daarna direkt gaan staan. Het gene wat naar buiten komt bevat maar een klein deel van de miljoenen zaadcellen die de strijd aangaan naar jou eicel toe.

Imke

3. destiny1978

10 jan 2009
    22
    0
    0
    Hmm okee maar lijkt mij logisch als je b.v. boven op zit dat het zaad toch sneller naar beneden gaat dan b.v. als je op je rug ligt.?
    En nou heb ik nog een vraagje is het beter om na dat mijn man is klaar gekomen zelf klaar te komen of maakt dat ook niet uit?

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Destiny,

Ja zo word vaker gedacht en vroeger ook geadviseerd maar het heeft geen het standje beinvloed niet.
    Ook jou klaarkomen heeft geen invloed,dus lekker doen waar je zin in hebt

Imke

5. destiny1978

10 jan 2009
    22
    0
    0
    Nou had ik nog 1 klein vraagje
    als je slijm hebt ben je dan een paar dagen daarna het meest vruchtbaar of hoe zit dat nou eigenlijk ik kom er niet echt uit.

6. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Destiny,

je verliest rondom je vruchtbare dagen slijm, maar bij de 1 is dat al voor de eisprong bij de ander erna.
    Als je in deze periode om de dag vrijt heb je een prima kans om zwanger te worden.

Mirjam

Deel Deze Pagina