Onze zoon van vijf wil hem... Is het wat? Ik vind hem best duur en ben bang dat hij het na twee keer wel gezien heeft. De kwaliteit van de foto's zal niet echt best zijn, dat snap ik. Maar is het gewoon 'mwah' of echt waardeloos?
Ik vind het een erg leuk ding...dochter heeft hem al een aantal jaar en gebruikt hem veel. Foto's die afgedrukt worden zijn prima hoor.
Overweeg een nikon S32 of nikon s31. Bij hebben deze (1 kind de S31 de andere de S32). Kost rond de 100 euro, zeer goede foto's, waterdicht, shockproof. Werkt volledig op pictogrammen, waardoor mijn kinderen er goed mee om kunnen gaan (hebben deze beide met 4 jr gekregen) En veel opties om fotos te bewerken, wat de kinderen heel leuk vinden (lijstje er om heen maken, hartjes er in tekenen etc) Ik heb de vtech de eerste dag weer terug gebracht, en deze gekocht. Vond de vtech echt te slechte kwaliteit
Voor de foto's moet je het niet doen, wanr er zit een 2mp camera erop geloof ik, wel/geen zoom? (te vergelijken met de sterkte van de camera op de eerste Nokia telefoon ongeveer) Wij hebben onze dochter een echte fototoestel gegeven, het is inmiddels een serieuze hobby geworden, en ze mag haar toestel vaak meenemen op foto's te maken van activiteiten op school, deze zet de juf daarna op de site, of ze mag ze in de klas laten zien. Bewerken kan met elk simpel programmaatje op de laptop, daar zou ik geen 100e voor geven..
Ik zal eens met zoon zelf overleggen waaròm hij dat ding eigenlijk wil (bij een vriendje gezien). Hij mag het van mij best op z'n verlanglijstje zetten als hij dat wil, maar ik ben zo bang dat het zonde van het geld is. Ik denk dat het hem niet eens speciaal om de foto's gaat, maar vooral om de spelletjes.