Bij de supermarkten kunnen kids zo een kleur knutsel plaat halen en dan naar de winkel brengen en komt er een cadeautje (chocolade en pepernootjes) in. Nou vinden de kids dat hartstikke leuk om ze te maken (ze mogen van alle winkels in de buurt een werkje halen maar naar 1 winkel terug brengen). Ik heb ze alleen nog nergens gevonden doen ze dat dit jaar niet meer? Want zo vroeg ben ik toch niet? Of ben ik zo kippig dat ik ze niet heb gezien?
ik was gisteren bij de lidl en daar stonden al een aantal gekleurde schoentjes klaar verder nog niet gezien
Bij de Ah en en lidl kun je een schoen zetten. Bij de Ah is het geen knutselschoentke maar gewoon een kleurplaat die je dan in ke schoen kan stoppen.
Bij de Spar kun je een schoorsteentje inleveren en bij de Gamma stond het ook op de folder zag ik. Hier ook veel knutselen en naar 1 winkel terugbrengen.. volgens mij kun je er anders wel een dag op uit trekken
Hier al gezien bij de plus, attent, lidl en appie. Dochter mag ze allemaal maken maar alleen bij de plus weer inleveren
Hier bij jan linders hebben ze het ook, en de welkoop heeft ook zo'n actie. Met die 2 doen we mee want bij beiden komen we geregeld. Ga verder geen winkels af voor knutselplaten ed.
Hier bij ons in de buurt doen ze het niet meer. De gevulde schoentjes werden gewoon door anderen gejat...:x Zou je je schoentje ophalen, was 'ie weg! Dus vorig jaar hadden ze ingevoerd dat je je schoentje bij de kassa kon ophalen. Nu zijn ze er mee gestopt. Toch te erg voor woorden dat mensen met opzet die schoentjes meenemen of leeghalen?!
Die van de Lidl heb ik uitgeprint zitten ook al in elkaar bij de ah heb ik hem gehaald maar nog niet laten inkleuren. Formido hebben ze ook hoorde ik net
Bij ons kan je je gekleurde schoentje bij de Lidl zetten. Bij de Hoogvliet kan je met je gekleurde schoentje eenbepaalde dag naar de winkel en dan krijg je een kadootje en kan je met zwarte Piet op de foto