Ik heb m pas aangeschaft. Ben er super blij mee! Hij maakt hele mooie foto's. Is heel makkelijk in te stellen en werkt gewoon super. Mn mama heeft al jaren een eos 350d en ze raadde ons deze aan. Is luxer dan die van haar. We hebben geen extra lens trouwens. Dat doen we nog eel es. De kitlens doet t super. Mediamarkt heeft m trouwens in de aanbieding nu. Plus dat je nog 25 terug krijgt van canon. Succes!!!
Ik heb m ook.. Vind het een hele fijne camera Wij hebben m toen bij bcc gehaald.. Daar is ie het goedkoopst momenteel ook 320 euro Canon spiegelreflexcamera EOS 1100D + 18-55mm lens Spiegelreflex camera vindt u voor 320,00 bij BCC. U kunt de Canon spiegelreflexcamera EOS 1100D + 18-55mm lens thuis laten bezorgen of GRATIS afhalen
Ik zelf heb gewerkt met de 350D.. die vond ik al erg fijn. Erna nam ik de nieuwe instapmodel 1000D.. ook erg van genoten. MAAR.. bij mij liep het uit de hand. Ik ging uiteindelijk in een fotostudio werken en mijn hobby werd ook echt mijn werk. (zelfstandig) Helaas na een tijd dat ik goede foto's kon maken werd de camera me te weinig. Weinig keus en de lenzen aanschaf is ook niet heel spectaculair. Ik heb hem dan ook later verkocht. Mijn vriend heeft de Nikon d70. Moet zeggen dat de Nikon ook heel erg fijn is! Maar als je net begint, de canon 1100D een prima camera! Wel zou er een extra lens bij nemen dan alleen standaard. Een 70-200mm bijvoorbeeld. Leuk als je ver wilt inzoomen!