wij willen gaan kijken of ons meisje haar reflux onder controlle heeft. ze blijft last houden van de medicatie en we zien dus eigenlijk graag dat ze ervan af kan. maar nu hoe pakken we dit aan de kinderarts is nog 2 weken op vakantie dus we kunnen niet overleggen. ze krijgt nu 1,5 ranitadine 2 keer per dag ik zat zelf te denken om een te kijken hoe het gaat op 2x1 dan op 1keer 1 en dan zonder??
mijn zoontje had met 4 mnd enorm last van 1 van de medicijnen..namelijk de Motilium...hij bleef maar krampjes houden, en cb, ha en ka zeiden ja hoort erbij..niemand dahct eraan dat het wel es aan de medicatie kon liggen, ik ben er achter gekomen en ben per direct gestopt...krampjes over...blije baby.. alleen de zantac had hij toen nog, maar ik heb gewoon zelf de dosis lager gedaan, merkte aan hem dat het spugen sowieos minder was(oprispingen)...en dat het soiweos geen pijn deed...dus ben gewoon zelf gestopt utieindelijk..met 6,5 mnd volledig
Je kan best naar 1 ml per keer bij ons lukt het nog niet zonder maar we merkten al veel verschil in gedrag positief dan met 1 ml per keer. Ons meisje werd hyper van meer. Lukt het niet dan geef je weer 1,5.
dan ga ik dat doen. hier hebben we met de nexuim een hele heftige reactie gehad die eindigde op de eerste hulp. en nu met de zantac/ranitadine drank gaat het goed alleen blijft ze last houden van krampjes spugen doet ze niet meer ja af en toe een mondje maar als dat alles is
Onze ka vind dat je medicatie of wel moet geven of niet. Dus of je geeft het in een werkende hoeveelheid of je stopt er helemaal mee. Wij zijn nu bijna een week van de zantac af. Eindelijk medicijn vrij.
oke dus ik zou dus morgen ook gewoon niet kunnen geven?? hoelang voor je wat merkt dan?? al snel denk ik of niet??
oh hier werd toen wel gesporken dat de dosis minder kon... mn zoontje kreeg 2x 1,5 zantac....maar eerst wa sdat 1ml..( maar werd zwaarder en dosis moest omhoog) Maar stel dat hij het gewoon met die 1ml kon doen...dan wa shet niet anders geweest... tenminste zo legde onze ka het uit.. ik merkte duidelijk verschil in 1 ml of 1,5ml....toen die motilium gestopt was..probeerde ik dus naar 1ml te gaan, maar dat wa sniet genoeg