dreumesslofje/schoenen 40 euro duur of niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ons Kleintje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi meiden,
    we hebben vorige week superleuke slofjesachtige schoenen (die hij tussen het kruipen en beginnende stapjes in draagt) sneakers gekocht voor onze dreumes van 15 maanden. ze zijn van Brakkies. Ze kosten 40 euro.
    Nu vindt ik het best een bedrag voor zulke kleine schoentjes, maar ik ben ervan overtuigd dat ik hier niet op kan besparen.
    Nu hoor ik heel uiteenlopende reacties van vriendinnen en mijn zus. Vriendinnen zeggen Jemig wat duur en mijn zus zegt, och ik had ze van 90 euro, 40 euro is helemaal niet duur.

Wat vinden jullie? en wat hebben jullie voor slofjes/schoenen betaald?
    Ben gewoon benieuwd hoor.

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik vind het niet duur... De schoenen (echte loopschoentjes met harde zool) van mijn zoon zijn 9 vd 10 keer van bikkembergs en waren 104,95 .. Hij heeft zelfs 1 paar van 139,95 dus ik vind t niet duur..

3. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Een collega handelde in slofjes dus die had ik vrij goedkoop namelijk voor 10 euro
    De eerste schoentjes kosten 40 euro
    En hij is alweer met zn 2e paar bezig (brakkies) 60 euro
    Moet wel zeggen dat we de schoenen als 2 halen 1 betalen hebben gekocht.
    Dus dat scheelde wel weer 40 euro.

Mij is altijd gezegd op schoenen moet je niet bezuinigen

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik koop eigenlijk tot nog toe altijd schoentjes in de uitverkoop. Ik vind 40 euro dus duur, vooral omdat ze er maar zo kort mee doen. Hoe lang precies is altijd afwachten, soms 3 maanden, maar soms ook maar 6 weken als je pech hebt (heb ik begrepen) bij een groeispurtje.
    De schoentjes die ze nu heeft, heb ik 2 weken geleden gekocht, voor 5 euro zelfs maar. Originele prijs was geloof ik 35. Dus flink afgeprijsd, (grote meevaller!) maar het leken winterschoentjes te zijn, helemaal gesloten in elk geval, vandaar de afprijzing waarschijnlijk. Maar aangezien het weer toch nog niet geweldig is, kan het voorlopig nog prima, kleurtje is overigens zomers genoeg: zacht rood, met wat geel en groen.
    Maar oke, 40 euro is voor mij eigenlijk het maximale zeg maar, als ik écht niets anders kan vinden en ze heeft ze wel écht nodig op dat moment.
    Maar oke, ieder zijn mening en zijn budget.

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Op schoenen moet je idd niet bezuinigen dat is mij ook altijd verteld. mijn zoon heeft altijd schoenen van rond de 100 euro. Goede schoenen vind ik erg belangerijk.

6. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

€40 voor slofjes vindt ik nogal wat, ze had ze hier gewoon van difrax. Die kosten bijna niks. Voor de eerste echte schoentjes waren we €70 kwijt. Een normale prijs lijkt me.

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind het voor eerste schoentjes wel duur, maar goedkopere zijn moeilijk te vinden.
    Vooral de eerste schoentjes, daar groeien ze erg snel uit, omdat de voeten snel groeien als ze beginnen met lopen.
    Als ze veel gaan lopen dan zakken de voetjes wat in, en hebben ze dus snel een grotere maat nodig.

8. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    De eerste echte schoentjes van me zoontje waren nikes met een zachte zool maat 18 ofzo. Waren 25 euro ofzo?
    Thuis had hij van die soksloffen van h&m met leren zooltje, ook niet duur. Nu heeft hij nikes en puma's met harde zool, ook rond de 25 a 35 euro. Ik ben eigenlijk nooit opzoek geweest naar speciale 'goede' kinderschoenen. Hij loopt goed en recht, dus vind het niet zo nodig om op zoek te gaan hele dure speciale schoenen.
    Heb alleen wel gehoord dat je beter geen 2e hands schoenen kan kopen zodat de schoenen zich goed kunnen vormen aan de voetjes.

9. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Voor eerste échte schoentjes zou ik dat heel goedkoop vinden, maar voor slofjes (waar ze nog niet mee stappen!) is dat veel geld.
    Toen Ziva kroop kocht ik online slofjes van Twinkle Toes (groot, bekend merk ik UK) voor nog geen 10 euro.
    Nu zijn we zaterdag haar eerste stapschoentjes gaan kopen. Dat kostte wel 60 euro. Op stapschoentjes mag je niet zomaar besparen, maar op slofjes ...

10. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

voor slofjes vind ik het duur voor schoentjes niet.

11. jobijntje

jobijntje Actief lid

22 nov 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vind 40 euro voor slofjes ook wel veel geld eigenlijk. Ik heb lopen twijfelen of ik slofjes moest kopen voor Loek. Maar het wordt aangeraden om pas schoentjes te kopen als je kindje 6 weken goed loopt, en je kindje kan pas goed oefenen op de blote voetjes of op anti-slipsokjes, dus loopt Loek op zijn sokjes. Maar goed, hij is dan ook pas 9 maanden. Op schoenen zou ik ook niet bezuinigen, maar ben er zeker van overtuigd dat er ook goedkopere goede schoentjes zijn dan merkschoentjes van 140 euro:$. Maar wat iemand hier al zei: ieder z'n budget. Als jij het belangrijk vindt om slofjes van 40 euro te kopen, dan moet je dat lekker doen ongeacht de mening van anderen. Voor jouw kindje het allerbeste toch???

12. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik vind goede schoenen enorm belangrijk en geef rustig 150 - 180 euro uit voor een paar schoentjes. Maar voor slofjes waar ze niet op lopen vind ik 40 euro zonde van het geld. Ik persoonlijk zou er niet meer 15 a 20 euro voor uitgeven.

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    isa had tot ze goed losliep (6 weken) gewoon slofjes aan, zootjes. Daarna moest ik schoentjes hebben voor buiten: 40 euro, afgeprijsd.
    Pas nieuwe schoentjes gekocht, kon uit heel de winkel kiezen uit 2 paar. (lange smalle voetjes) en heb gekozen voor hele leuke balerina's, 75 euro. Tja, ik wil echt dat ze goede schoenen heeft.

14. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Bij alles vind ik als de vragen 'Kun je het betalen' en 'Wil je het betalen' met ja beantwoord worden, dat het dan prima is. Ik zelf vind 40 euro voor slofjes te duur, voor schoentjes vind ik het een prima prijs. Maar zolang jij tevreden bent is daar toch niets mis mee?

15. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik vind het niet duur, ik heb al 3 paar babypaws (slofjes) gehad voor 35 euro per paar en ben binnenkort pas aan de eerste schoentjes toe omdat ze nu pas begint te lopen. Ligt er maar aan of je het kunt betalen en het het geld waard vindt. Ik vind die slofjes ontzettend leuk om te zien, dus ja, ik geef er ook het geld aan uit.

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Vind het voor schoentjes niet duur!
    Maar ik ben dan ook van mening dat je op schoenen niet besparen moet;).

17. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Het gaat hier om de slofjes, het kindje loopt nog niet en niet om de echte schoenen he.

18. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Voor slofjes vind ik het wel duur hoor!!!
    Voor schoentjes niet (ookal koop ik ze liever goedkoper) heb laatst via marktplaats NIEUWE elphanten gekocht voor 5 euro normaal 40 euro

19. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik vind het best duur voor slofjes!
    Schoentjes vind ik een ander verhaal, daar zou ik wel wat meer aan uitgeven.

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik sluit me aan bij de meeste ;)
    Voor echte eerste schoentjes vind ik het niet duur, maar voor slofjes wel.
    Ik heb voor Mila zo'n 2 weken terug leren slofjes gekocht bij Prental (19 euro vond ik al duur genoeg ;)) en als ik kijk hoe die slofjes er nu uitzien?! :$
    Dan koop ik toch liever steeds wat goedkopere die ik dan geregeld kan vervangen dan dat ik haar laat lopen in afgedragen slofjes omdat ik het zonde vind om die dure dingen weg te moeten gooien.
    Op schoenen voor mijn zoontje bezuinig ik idd ook niet.
    Mijn dochtertje loopt nu al zo'n 2 maanden, maar ze heeft nog steeds geen echte schoentjes.

Deel Deze Pagina