op de rug met haar armpjes omhoog ...ghighighi.. gelukkig wel want vindt het best eng als ze op haar buik zou slapen...doe haar dan meestal ook een slaapzak aan om dat te verkomen als ze op bed gaat..
Patrick draait tegenwoordig het hele bed door. Gisteren was hij gedraaid van rug naar buik en de slaapzak was niet meegedraaid zeg maar. Gevolg helemaal vast in de slaapzak.
Sinds deze week slaapt Milan op z'n buikje. Voorheen deed hij altijd meteen z'n hoofd hoog in de lucht als 'ie op z'n buik lag, maar hij heeft nu ontdekt dat 'ie die ook gewoon neer kan leggen.
Op zijn rug en soms op zijn zij.. Wat ik me afvraag, kunnen ze wel naar de buik toe draaien als ze in een slaapzak liggen en de dekens wat strak? Want ik merk aan hem dattie wil draaien, maar dus niet verder komt dan zijn zij.
Als ze eenmaal sterk genoeg zijn, houdt geen slaapzak of dekentje ze tegen als ze willen omdraaien; dus dat komt nog wel denk ik. Ukkie slaapt alleen op zijn rug als hij (bijna) slaapt wanneer ik hem in bed leg. Als hij echt nog wakker is, gaat hij meteen op zijn buik liggen. Dit doet hij vanaf het moment dat hij zich kon omdraaien.
Mijn jochie slaapt altijd op zijn buik of zij. Hij komt wel het hele bed door met zijn slaapzak aan Weinig zin dus nog om hem onder een lakentje of wat dan ook te leggen...
elke 5 minuten anders, crosst zijn hele bed door, maar favoriet is op de buik, of in een onmogelijke hoek in de hoek van zijn bedje...
Op z'n rug, buikje zijn we aan het oefenen, maar durf het nog niet zo goed zelf heeft ie ook nog niet de drang om te draaien in z'n slaap