Hoe slaapt jullie baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tjoebie, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Femke slaapt op haar zij. Ze draait dan wel eens terug naar haar rug.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Op dr buik, met opgetrokken knietjes en haar armpjes onder dr buik.

3. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Op zijn rug overdag en in de avond begint hij op zijn zij en daarna eindigd hij op zijn rug...

4. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    op de rug met haar armpjes omhoog ...ghighighi.. gelukkig wel want vindt het best eng als ze op haar buik zou slapen...doe haar dan meestal ook een slaapzak aan om dat te verkomen als ze op bed gaat..

5. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Patrick draait tegenwoordig het hele bed door. Gisteren was hij gedraaid van rug naar buik en de slaapzak was niet meegedraaid zeg maar. Gevolg helemaal vast in de slaapzak.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Sinds deze week slaapt Milan op z'n buikje. Voorheen deed hij altijd meteen z'n hoofd hoog in de lucht als 'ie op z'n buik lag, maar hij heeft nu ontdekt dat 'ie die ook gewoon neer kan leggen. ;)

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Op zijn rug en soms op zijn zij..
    Wat ik me afvraag, kunnen ze wel naar de buik toe draaien als ze in een slaapzak liggen en de dekens wat strak?
    Want ik merk aan hem dattie wil draaien, maar dus niet verder komt dan zijn zij.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Als ze eenmaal sterk genoeg zijn, houdt geen slaapzak of dekentje ze tegen als ze willen omdraaien; dus dat komt nog wel denk ik.

Ukkie slaapt alleen op zijn rug als hij (bijna) slaapt wanneer ik hem in bed leg. Als hij echt nog wakker is, gaat hij meteen op zijn buik liggen. Dit doet hij vanaf het moment dat hij zich kon omdraaien.

9. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Mijn jochie slaapt altijd op zijn buik of zij. Hij komt wel het hele bed door met zijn slaapzak aan :D
    Weinig zin dus nog om hem onder een lakentje of wat dan ook te leggen...

10. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    elke 5 minuten anders, crosst zijn hele bed door, maar favoriet is op de buik, of in een onmogelijke hoek in de hoek van zijn bedje...

11. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Op z'n rug, buikje zijn we aan het oefenen, maar durf het nog niet zo goed zelf heeft ie ook nog niet de drang om te draaien in z'n slaap

Deel Deze Pagina