Hema baby gympen (a la All Star)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Laure80, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Zag vandaag bij de hema hele leuke baby gympen (All Star idee).
    Wie heeft ervaring met deze gympen? Kunnen kinderen hier een beetje op lopen, of zijn dit 'ondingen' en meer voor 'leuk' voor kinderen die toch nog niet lopen?

Mijn zoontje heeft goede schoenen, maar voor de warme dagen wil ik er wel een paar minder winterse schoenen bij hebben. Deze gympen leken me ook zo leuk onder een korte broek.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.088
    3.870
    113
    Na 5 minuten wurmen om ze aan te krijgen in de winkel zonder succes, heb ik ze maar weer terug het rek in gemikt. Haha, nu gewoon schoentjes met klittenband gekocht, dat met vetertjes is drama met mijn woelwater, maar ze zien er wel schattig uit!

3. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Heb deze gympen ook gekocht voor mijn dochter. Wilde alleen dat ik net zo slim was geweest als Jo, om ze in de winkel te proberen. Aantrekken is een ramp en geen succes.

4. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ik heb ook allstars (wel de echte) gekocht voor mijn zoontje. Dit zijn echt de enige schoentjes die hij niet uitkrijgt!!! Ze zijn even wennen om aan te doen inderdaad, maar heb er een manier op gevonden:
    De veters gewoon ver los maken, dus de lussen ver omhoog halen. Dan kan het voetje er gewoon makkelijk in en kun je de veters aantrekken.. :)

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    ik heb ze terug gebracht!
    Ramp om aan te trekken en als ze eenmaal aan zijn staan de voetjes er helemaal scheef/lelijk in!
    Geen aanrader dus!

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hihi, wij hebben ze ook, gewoon voor op de fiets en in de wagen (dochter loopt nog niet). Ze zijn inderdaad lastig aan te doen, maar wel superschattig en als je het eenmaal doorhebt lukken ze best aan. Gewoon de veters helemaal goed open doen en je kind alvast in de wagen doen, haha.

Kijk wel goed naar de maat, want ik had voor mijn dochter maat 68/74 (ze is nu 69 cm lang), maar ze zijn echt nog veeeeeeel te groot. Ze zitten dus ook een beetje raar. Zool lijkt ook erg breed!

7. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Heb ze gekocht, maar ga ze weer terug brengen.
    Inderdaad erg lastig aan te trekken, maar reden dat ik ze terug breng is dat ze echt slecht zitten aan de voet. De hak van de schoen ziet er vreemd uit, zakt als het ware, dus totaal geen stevigheid.

Erg leuke schoenen als je kind toch nog niet loopt, maar voor een lopend kind waardeloos.
    Gelukkig heeft hema goede service wat ruilen betreft (daarom heb ik ze ook gekocht, terwijl ik mijn twijfels al had over de schoenen).

8. little me

little me Lid

2 dec 2008
    77
    0
    6
    groningen
    Helemaal mee eens! Wij hebben ze ook, onze dochter loopt nog niet en dan is het gewoon omdat het zo leuk lijkt idd :p Maar de achterkant zakt een beetje in zeg maar! Als ze dus gaat staan dan trapt ze de hak naar beneden.

Deel Deze Pagina