Dochter van 14,5 maand trekt zich nog steeds niet op!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door deesje80, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb eens een vraagje. Mijn dochter is nu 14,5 maand en kan nog steeds niet staan of optrekken. Ze probeert het wel om op te trekken, maar dr voetjes werken nog niet helemaal mee.
    Nu ben ik niet zo snel in de stress dat ze laat is (ze kroop ook pas bij 1 jaar) en mijn eerste dochter was ook niet zo snel met alles (liep pas bij 19 maanden), maar ik vroeg me af of er meerdere kindjes zijn die rond deze leeftijd nog alleen maar doen kruipen?

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik ken er genoeg! Zoontje van vriendin van mij besloot met 1,5 jaar dat het eens tijd werd zich op te trekken. Maar een week later rende hij ook wel al de kamer door.

3. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Onze dochter tijgert alleen nog maar en kan sinds vandaag zelf gaan zitten. Kruipen gaat ze denk ik ook niet meer doen nu ze sinds kort het billenschuiven heeft uitgevonden. We lopen sinds een paar weken met haar bij de fysio. Ze loopt wel wat achter, maar de fysio gaf wel aan dat de meeste kindjes bij 18-19 maanden weer allemaal bij elkaar uitkomen.

Ze trekt zich ook nog niet op, staan kan ze ook echt nog niet. Het komt wel!

Onze dochter loopt in fijne motoriek en sociaal emotionele ontwikkeling weer voor op andere kindjes.

4. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Onze dochter (nu 7 en net een aap in alles) was ook een "late". Ieder kindje gaat op zijn of haar eigen tempo en net wat een voorgangster al zei over een aantal maanden lopen de meeste kindjes weer gelijk wat ontwikkeling betrefd.
    Zolang je maar door hebt dat ze lekker in haar velletje zit zou ik me niet druk maken.

Deel Deze Pagina