hoe slapen jullie baby's overdag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sundance11, Mar 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. baby001

baby001 Bekend lid

Mar 5, 2015
    897
    18
    18
    Het is net alsof het mijn verhaal is :)
    ik werd ook helemaal gek van mezelf... je leest inderdaad overal van rust en regelmaat e.d. nou...niet elke baby wil regelmaat blijkt :) ik vind het heerlijk dat ik het heb kunnen loslaten en heb spijt dat ik niet meer heb kunnen genieten de eerste maanden hierdoor...

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Ja kan ik me indenken! Maar het kost ook wel ff tijd denk ik om je baby echt een beetje door te krijgen en dan veranderen ze ook steeds weer/sprongetjes etc..
    Nou net hier geprobeerd m gewoon wakker te laten tot ie zelf ging jengen.. leg ik m in bed begint ie echt hard te huilen!! Normaal is t alleen jengelen maar nu.. Heb m maar weer even aangelegd en toen viel ie half in slaap aan de borst en toen maar in bed gelegd waar ie gelukkig verder sliep.. maar zal wel weer van korte duur zijn en hij zal dan wel weer op z'n handjes gaan zuigen en wakker liggen! Grrrr heb echt geen idee meer hoe ik t moet aanpakken

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Atilla is 9 maanden, en hij doet overdag 2 slaapjes van +/- 2 uurtjes. En 's avonds slaapt ie om 19:00 tot 08:00.

4. BlijEi

BlijEi Bekend lid

Sep 27, 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Dat was bij ons hét moment waarom we besloten naar onze baby te kijken in plaats van luisteren naar de omgeving :) Laat het losssss.... :cool:
    Omdat ik zó gericht was op het ritme, moeten slapen, huilen, etc. zag ik de signalen in het begin ook niet. Echt, iedere baby heeft ze, maar ze kunnen wel per baby verschillen. Wie weet krijgt jouw baby wel hele rode oortjes en is dat het enige ;) Observeer je baby eens een poosje en geef het gewoon eens de tijd. Niet alle baby's zijn hetzelfde, dus logischerwijs verschillen de slaapsignalen ook per baby.

5. kkatinka

kkatinka Actief lid

Aug 6, 2014
    340
    5
    18
    Mijne slaapt van 14 tot vokgende ochtend 06:30 laatste dagen. Met soms ff wakkete/drinkpayzes. Slaapt op mij!

6. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,277
    2,037
    113
    Mijn zoontje heeft vier slaapjes nodig overdag, tussen 7.00 uur en 20.00 uur. In de regel draait hij meteen zijn hoofd opzij zodra ik hem neerleg, en slaapt zonder nog maar een kik te geven. Ik leg hem op bed zodra hij in zijn oogjes gaat wrijven of begint te gapen. De laatste tijd is dit na een uurtje of twee, maar er zitten ook dagen bij dat hij na een uur alweer wil slapen.

Share This Page