Buik masseren? Andere voeding proberen? Sommige kindjes reageren soms op andere voeding beter.. Mn dochter reageert bijv slecht op de kv van dr Etos, wij zijn daarna uitgekomen op Nutrilon, daar heeft ze geen krampen van etc. En anders misschien een warme hand/pittenzak op de buik
Heeft ze wel al gewone poep gehad? Vanaf de geboorte bij mijn jongste dochter had zij ook van de keutelpoep die je er letterlijk uit moest scheppen. We hebben het toen een week aangekeken en toen overgestapt van normale voeding naar friso comfort. Sinds die flesvoeding weer gewone baby poep
Buik masseren maar wat ik deed bij mijn zoon was ook de sluitspier helpen door een thermometer (kwam tenminste alles eruit) uiteindelijk zijn wij begonnen met forlax en pepti.
Die van ons heeft ook keutelpoep maar dat maakt toch helemaal niks uit? Zo lang hij er geen last van heeft en gewoon genoeg doet poepen is er hier niks aan de hand, ik geef wel 10 cc extra water per fles (die Duitse flesvoeding is ook wat dikker) en moet zeggen dat hij de ene dag 2 keren poept en de andere dag soms zelfs 5 keren maar wel echt keutels. Volgens de kraamzorg maakt dat helemaal niks uit zo lang hij er geen last van heeft en dat heeft hij niet.