vanaf welke week hoorde jullie het hartje. Ben nieuwsgierig vanaf wanneer ik het eens kan gaan proberen groetjes natasja
du ik kn als ik wil een gekke poging wagen met me angelsounds? de kans is klein maar zie dat sommige het bij de 10 weken ook hebben kunnen horendenk dat i het vanavond of morgen gaat proberen voor de gein verwacht het nog niet maar tch
Met 11 weken met de Angelsound. Het zal er misschien om spannen of je het al wel of niet kunt horen...
met 13 weken het hartje gehoord, in een keer, ze zeiden nog wel dat het afwachten is of het de volgende keer gelijk lukt, ik had mazzel
Hoi, Ik las even mee hier en heb net meteen de angelsound gekocht. Helaas heb ik het hartje nog niet kunnen vinden, maar we gaan met vanavond samen maar eens proberen. Ik heb het hartje ook nog niet gehoord, maar wel twee mooie echo's gehad!
een volle blaas wil ook wel helpen, zo hoorde ik het de 1e keer, dat was met ruim 12 weken geloof ik. (echt een heeeele volle blaas). Genoeg olie en erg laag zoeken(net boven t botje).
Hier met 9 weken, alhoewel dat wel de berekening volgens de echo was en we zelf nog steeds denken toen 11 weken geweest te zijn. Dat was trouwens bij de VK, we hebben zelf geen angelsound ofzo, en aangezien de kleine dat ding steeds wegtrapt als de VK de doptone erop zet, vind ik het ook wel prima: die geluidsgolven schijnen zeer irritant te zijn voor zo'n kleintje... Maar goed, sindsdien wel elke keer direct het hartje te horen zodra de doptone erop gaat... Bij de 20-wekenecho bleek het hartje ook wel echt zeeeer krachtig te zijn, :-D Beter...