Hoe slapen jullie?

Discussion in 'De lounge' started by G89, Jun 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb in bed ook echt mijn ruimte nodig. Vaak knuffelen we voor het slapen nog wel even, maar daarna gaan we allebei onze eigen kant op.
    Meestal houden we wel elkaars hand vast of legt hij zijn hand op mijn kont :D

2. Niboma

Niboma Fanatiek lid

Nov 20, 2008
    1,439
    0
    36
    Female
    Veluwe
    Allebei op onze eigen helft, met onze rug naar elkaar. Gewoon heerlijk de ruimte :D ... ik moet er niet aan denken helemaal aan elkaar vastgekleefd te zitten.

3. Wij slapen helaas (nog) niet elke nacht samen, maar als we samen slapen slapen we lekker tegen elkaar aan. Ik vind het heerlijk om in z'n armen wakker te worden en te weten dat ik de hele nacht dichtbij 'm heb gelegen :D

Met dit warme plakweer heb ik trouwens wel af en toe behoefte aan ruimte hoor, maar dat is maar een enkele keer ;)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier net zo.

Alhoewel ik soms ook wel op het logeerbed lig als mijnheer weer van alles doet in zijn slaap (snurken, praten, slaan, schoppen en laatst floot hij zelfs in zijn slaap! :$).

5. Hier ook alle 2 op onze eigen helft met de rug naar elkaar toe, ik heb het altijd zo warm dat ik er niet tegen kan als hij tegen mij aanligt.

6. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

Aug 26, 2009
    348
    0
    0
    Met deze warmte hoef ik niemand tegen me aan te liggen hebben.
    Wel vallen we vaak hand in hand in slaap. Dat vind ik lief! En voel me veilig.

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Samen in 1 bed metet de ruggen naar elkaar toe, ieder op zijn eigen helft :D

Vriend zweet altijd zo erg, dat gewoon het hele gedeelte aan zijn kant nat is, nee daar hoef ik niet in te liggen :p

8. Pickle

Pickle Fanatiek lid

May 7, 2010
    1,293
    5
    38
    Altijd eerst even lepeltje-lepeltje liggen, maar ik ben echt een straalkacheltje 's nachts, dus na een tijdje rolt hij naar z'n eigen bedhelft (of ik geef hem een vriendelijk doch dringend zetje).

9. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Hier zo ver mogelijk van elkaar af. Tenminste, ik van hem. Ik heb mijn ruimte nodig 's nachts. Vaak wordt ik 's nachts wakker van manlief die dan helemaal mijn kant opgerold is, grrr! Maar als mijn oudste zoon in bed kruipt (zo tegen de ochtend soms), dan vind ik het wel heerlijk om lekker te kroelen en tegen hem aan te liggen. Stom hè?

Ik lig vaak op mijn buik en manlief op zijn zij.

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

wij slapen lekker bij elkaar maar niet super dicht tegen elkaar aan
    mijn vriend is net een kachel en dat is soms echt super heet whaha
    en niet fijn

11. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

Aug 28, 2009
    1,350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij slapen ook apart, en ook met een eigen dekbed (dat is nog wel het belangrijkst voor mij denk ik). Nestel dat ding helemaal om me heen (als het niet zo warm is als nu tenminste).

12. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

Aug 28, 2009
    1,350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Met apart bedoel ik dus niet tegen elkaar aan, maar inderdaad wel in hetzelfde bed :)

13. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

wij slapen lepeltje lepeltje en hij heeft zijn arm dan nog onder mijn hoofd.

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Vroeger wilde ik altijd tegen mijn man aan kruipen om zo in slaap te vallen, maar dat vond hij maar niets. Tot hij terug kwam van vijf maanden uitzending! :D Nu vallen we vaak lepeltje lepeltje in slaap. En uiteindelijk rollen wel wel terug naar onze eigen kant van het bed. :D Anders is het te warm, denk ik.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    We beginnen in de lepelhouding ( ik voor hem ) en na een kwartier/half uur is dat klaar, draai ik me op mijn buik en hij zich automatisch op zijn andere zij en vallen we in slaap.

16. MissT

MissT Niet meer actief

Wij slapen uiteraard ook bij elkaar.. lig ook lekker bij hem maar zodra hij slaapt, begint hij enorm te snurken dus dan draai ik hem keihard om, en ik mezelf ook naar de andere kant ;) he he.

17. susy26

susy26 Niet meer actief

soms lepeltje,lepeltje, dan val ik meestal wel in slaap. Maar met dit warme weer niet en ook nu ik wat moeilijk slaap,op onze eigen helft. En als hij me dan vasthoud, en ik kan me slaap niet pakken, zeg ik schatje, wil je wat opschuiven haha moet toch ook wat ruimte hebben hihi. maar zeker op z'n tijd elkaar lekker vasthouden en in slaap vallen!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    In hetzelfde bed, soms op zijn borst en soms uit elkaar. Omdat ik graag lekker op mijn buik lig :D

19. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,878
    5,171
    113
    Home
    in elkaars armen maar mijn man is een kachel dus heb daar al snel genoeg van dan draaien we ons om, allebei op onze buik en mijn doet het kussen altijd op zijn hoofd.

20. giraf

giraf Niet meer actief

We kroelen elke avond nog even, de ene keer liggen we lepeltje lepeltje en de andere keer lig ik op zijn borst, maar als we echt gaan slapen liggen we zo ver mogelijk van elkaar vandaan. Anders vind ik het veel te warm en plakkerig.

Share This Page