wij slapen in 1 bed... maar niet tegen elkaar aan of zo... ik heb een schildklierprobleem en heb het snachts snel warm... en manlief is al erg warmig van zichzelf...btw.. ligt eraan of we sex hebben.. dan vinden we het wel fijn om nog ffies tegen elkaar aan te liggen..lepeltje lepeltje of zo..maar daarna ieder zijn eigen space...
Allebei aan onze eigen kant van het bed, met onze gezichten naar de andere kant... Ik heb echt de ruimte nodig als ik wil slapen en niemand tegen me aan. Dan slaap ik echt niet... zelfs niet als ik helemaal uitgeput ben... Ben zo'n slechte slaper... is extreem vervelend :x
Ver uit elkaar, soms beginnen we wel tegen elkaar maar ik kan dan bijna nooit in slaap vallen. Als hij 's nachts te dicht bij me komt liggen duw ik hem weer helemaal weg omdat ik het er hardstikke benauwd van krijg. Ben wel blij om te horen dat ik niet de enige ben die graag de ruimte in bed heeft.
eerst gaan we lepeltje lepeltje liggen en na een tijdje toch ruggetje ruggetje omdat het toch te warm is.
Wij starten lepeltje lepeltje en soms vallen we zo ook in slaap. Soms ligt het niet meer lekker en dan liggen we met de rug tegen elkaar.
Wij slapen bij elkaar maar omdat we twee tokkie figuurtjes hebben hebben we een groot bed en liggen we dus een beetje van elkaar vandaan .. En buiten dat we niet de slankste zijn heb ik ook nog een vent die in de nacht altijd hele bossen aan het omzagen is dus ik slaap snachts met me rug naar hem toe met oordopjes in en een kussen onder mijn hoofd en eentje op mijn hoofd ... Soms word ik in de nacht wel eens wakker en dan kan ik door dat gesnurk niet meer slapen en dan ga ik wel eens in de logeer kamer liggen om toch mijn slaap te kunnen krijgen
Eigenlijk net zo als TS. Ik lig tegen mijn mannetje met mijn borst op zijn hoofd en meestal kriebelt hij over mijn rug. Als ik dan bijna slaap rol ik naar mijn andere zij. Als hij dan s'nachts tegen mij aanligt vind ik dat ook heel vervelend. Als ik slaap wil ik ruimte.
Wij slapen heerlijk samen en ik begin altijd in zijn armen, met mijn hoofd op zijn borst. Na een tijdje of wanneer ik slaap rol ik op mijn zij en slaap ik daar verder
in de lepetjes houding Soms op zijn borst,maar met het warme weer iets meer uitelkaar,maar moet hem wel voelen,bv zijn benen.. * oja apart slapen doen we echt nooit,zelfs niet bij een ruzie,kan namelijk niet slapen met ruzie..
wij slapen wel in 1 bed, maar wel zo ver mogelijk uit elkaar. kan er dus niet tegen als er iemand tegen me aan lig te plakken.
Wij slapen in 1 bed, maar wel met aparte matrassen en dekbedden. Zou voor de toekomst liever 1 matras willen, lig nogal regelmatig in de 'spleet' , maar dan wel weer met aparte dekens ivm het getrek eraan. We liggen meestal even bij elkaar en daarna ieder op onze eigen helft zodat we allebei de ruimte hebben.
heerlijk op mn buik, wat heb ik dat gemist zeg toen ik zwanger was!! we liggen weleens tegen elkaar aan ,maar jeetje wat krijgen we het dan warm/benauwd zeg!
Ik val in slaap tegen hem aan, maar word 's morgens wakker op m'n zij aan de andere kant van het bed met mijn rug naar hem toe..
Eerst lepeltje lepeltje mijn kant op (mijn re-zijde) dan lepeltje lepeltje zijn kant op als we echt gaan slapen (zijn li-zijde) en dit wisselt dan de gehele nacht door haha, nooit apart!
*Proest* Hier precies hetzelfde, maar als ik het zo lees kan het wel wat romantischer Ik vind knuffelen heerlijk, maar als ik wil slapen moet ik geen gepluk aan mijn lijf
-op zijn borst -op 1 arm van hem op mijn rug met hoofd in okselholte -tegen elkaar aan ik met mijn rug naar hem toe -op hem -tegem hem aan -naast elkaar wel elkaars hand vasthoudend Mijn vriend wil altijd dat ik bij hem lig en t liefst zo dicht mogelijk tegen hem aan En ik vind t heeeeerlijk, want dan streelt hij mijn rug/haar nog even voordat ik in slaapval en heeerlijke kusjes Als hij nachtdienst heeft is t koud en saai in bed ,maar dan leg ik lekker mijn zoontje wel is bij me hihi
Wij liggen meestal kont tegen kont, soms nog even lepeltje lepeltje. Maar vriendlief zweet echt óntzettend erg 's nachts, dus daar wil ik niet teveel tegen aan liggen. Het wil nog wel eens voorkomen dat ik op de bank slaap, maar dat is dan omdat ik niet kan slapen, en dan wil ik hem niet wakker maken, of omdat ik zo ontzettend last van mijn darmen heb (pds), dat het voor hem niet te houden is Haha, wij hebben ook 2 matrassen, en wij vechten nog wel eens over wie er met zijn been of arm er tussen in mag liggen