Hoe slapen jullie?

Discussion in 'De lounge' started by G89, Jun 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,295
    113
    Nederland
    Wat leuk al die verschillende reactie's! En fijn dat er meer dames gekriebeld worden. Ik voelde me al zo'n debiel! Haha...

Vroeger voordat ik ging slapen, kriebelde mijn vader me altijd in slaap, anders kon ik niet slapen.
    Toen ik wat ouder werd, viel ik ook zo in slaap en nu heeft mijn vriend het weer op gepakt! Dus het blijft er lekker in;)

2. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    ook met de ruggen naar elkaar, alhoewel.., ik draai nogal veel. En als ik niet snurk mag ik ook op mijn linker zijde slapen hahaha.
    Ik kan er niet tegen om tegenelkaar aan te liggen, heb ruimte nodig om te slapen.

En dat kriebelen viel mij ook al op.. ben ik ook helemaal gek op :D En mijn rug is zo groot.. veeeeel ruimte om te kriebelen. Jammer dat mijn man daar vaak wat anders over denkt....

En dan vraag ik me af.. geven jullie dit ook door aan jullie kinderen? ik heb het ook van mijn vader geleerd haha. En vind het ook fijn om bij de meiden over de rug te wrijven/kriebelen.

3. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ik lig meestal veel later in bed en dan slaapt mn man al!
    maar als we samen naar bed gaan , vaak eerst even knuffelen en dan opzoek naar onze eigen ruimte!!
    ik ben echt een kachel in bed en mn man vind dat veeeel te warm om tegen me aan te liggen ;)
    Verders slaap ik altijd met mn ogen dicht! ;)

4. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

Jun 22, 2009
    847
    1
    18
    Momenteel ligt onze dochter tussen ons in. Maar normaal gesproken heb ik mijn ruimte nodig en ik slaap overigens op mijn zij. Ik moet ook altijd even met mijn rug naar hem toeliggen en dan draai ik weer terug. Als hij 's ochtends weggaat, duik ik gauw op zijn plekje, want dat is dan lekker ingedeukt (we hebben een boxspring) en dan ligt het zo lekker.

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hier ook zo ver mogelijk uit elkaar:D

6. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier afgelopen dagen ook onze dochter in bed omdat ze snotverkouden was.. mama lag dus constant op het randje van het bed met een paar voetjes in de rug omdat mevrouw nogal wat ruimte nodig heeft..

Verder beginnen we vaak wel tegen elkaar aan wanneer we gaan slapen, maar al snel draaien we ons om en gaan liggen hoe we dat fijn vinden. Daarbij heb ik nu mijn 'Willem' (bijnaam van het voedingskussen) waarmee ik vaak slaap ipv mijn man :p

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    we beginnen vaak tegen elkaar, even knuffelen, maar als we gaan slapen, liggen we vaak uit elkaar. Hubbie is het type straalkachel dus al gauw wordt het te warm. Maar altijd vallen we in slaap dat we elkaars hand of voet nog wel voelen ...

8. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,295
    113
    Nederland
    We hebben dan nog geen kinderen, maar ik vind het ook heerlijk om iemand te kriebelen. Mijn neefje kriebel ik ook altijd lekker over het hoofdje of buikje als bij TV zit te kijken op mijn schoot.
    Het zelfde als mijn vriend met zijn hoofd op mijn schoot ligt, dan wil ik heb ook kriebelen, maar vaak zeg ik altijd: Schatje, als je mij kriebeld, dan zet ik je een kopje koffie :D.... hij drinkt graag koffie namelijk!! Daar kan ik hem echt blij mee maken!

9. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    wij slapen wel in hetzelfde bed maar ik lig altijd het liefst zover mogelijk bij hem vandaan omdat hij net een straalkachel is...

10. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Wij slapen altijd lepeltje lepeltje...Alhoewel dat halverwege de nacht meestal verandert...

11. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Wij slapen elk aan onze eige kant van het bed, meestal gedraaid naar de zelfde richting of rug tegen rug. Nooit gezicht naar gezicht. In de zomer hebben we ook elk ons eigen deken/laken omdat we elk gewoon behoeft hebben aan een andere dikte van deken. in de winter kruipen we wel iets dichter tegen elkaar aan. Nu tijdens de zwangerschap slapen we al heel de tijd met apparte dekens en het borstvoedingskussen tussen ons.

liefs

Share This Page