Hoi meiden.. Ik las ergens dat als een vrouw veel last van maagzuur heeft tijdens de zwangerschap, het babytje geboren wordt met veel haartjes.. bij wie klopte dit?? Ben benieuwd!
bij mij niet, ik had geen last van maagzuur de vorige zwangerschap en had een dochtertje met veel zwart haar
Haha wat grappig, nog nooit van gehoord maar bij mij geldt dat in ieder geval niet. Bij mijn dochter had ik erg veel last van maagzuur en zij had bij haar geboortje een dun laagje haar... Nu weer erg veel last van maagzuur dus wie weet...
Nee, klopt niet bij mn oudste veel maagzuur gehad en ze had wel veel haar maar bij mn jongste nooit maagzuur gehad en die had net zo'n grote bos haha... Deze in mn buik heeft ook vast een mooie bos haar aangezien de vorige 2 het ook hadden
Nee kloPt niet.. Bij mijn dochter erg veel maagzuur en ze was bijna kaal bij de geboorte!! Al die bakerpraatjes kloppen vaak niet!!
HAha en die van mij wordt dan hartstikke kaal Ben benieuwd Klopt wel een klein beetje, DAno was kaal (wel te vroeg geboren) en had niet zo vaak last van maagzuur.
Nog noooooit van gehoord. Ik heb nog nooit last gehad van maagzuur, en beide kinderen hadden een beste bos met haar bij geboorte.
ow nou dat is dan echt weer zon bakerpraatje... Bijna iedereen die ik spreek heeft er wel last van maar helaas, mn man en ik waren allebeide redelijk kaal bij de geboorte haha! ik eet rennie als snoepjes dus die kan ik direct al vlechten straks
Nooit van gehoord, maar dit bakerpraatje is de tweede tot nu toe van alle 100en bakerpraatjes die in mijn geval wel klopt...
bij me beide zwangerschappen sliep ik zowat met de fles gaviscon in bed......eerste had bijna geen haar en 2de een volle zwarte bos hihihihi....wel beiden dezelfde vader,maar de oudste leek veel op me ex en de jongste op mij deze zwangerschap weer veel last van maagzuur...toch maar weer de ha bellen voor gaviscon.....andere vader dus ben benieuwd
bij mijn klopte het wel ,veel maagzuur en bij beide jongens een bos met haar!!!(maar denk dat dit eerder komt omdat ze half hindustaans zijn) ben benieuwd bij dit knulletje ,ook weer veel last van maagzuur dus!maar denk het weer haast van wel,alle hindu kindjes worden met veel haar geboren!!
haha leuke, maar nee hier klopt het niet. Een volle bos haar (zelfs een matje in haar nekje ) maar vrijwel geen last van maagzuur gehad! Ik heb geloof ik maar 3 rennies over de hele 8 maanden hoeven nemen
Ik heb 2 kindjes met veel haar gehad, maar had bij de eerste weinig last van maagzuur en bij de 2e heel erg... Dus tja...
Nou volgens mij klopt het niet. Bij beide zwngerschppen had ik veel last van maagzuur. De eerste had een flink bos haar en de tweede is zowat kaal.
hahahah nou meiden bedankt voor de reacties Bij de meesten klopt het dus overduidelijk niet... ben benieuwd of t voor ons wel of niet opgaat
hier klopt het ook niet had erg veel last van maagzuur snachts tot braken toe maar mijn zoontje werd vrij wel kaal geboren