Ik slaap ook licht en weinig. Veel draaien van linker naar rechterzij en andersom... Ik probeer voor het slapen en als ik 's nachts echt goed wakker geworden ben, wat ontspannings- en ademhalingsoefeningen te doen. Maar daar heb ik ook niet altijd zin in. Het werkt meestal wel goed trouwens... Verder slaap ik met het raam open en met een voedingskussen en/of 2 persoons (lente)dekbed voor mezelf (mijn man heeft er ook 1 hoor, niet dat je denkt dat ik hem "kaal" laat liggen hihihi). Die ik naar behoeve modelleer... (in ieder geval onder buik en tussen bovenbenen) Sterkte!
ik slaap meestal op mijn li zij. maar ben wel veel wakker zoals nu 1.47uur dan ga ik er af en ga ik wat doen moe ben ik ook niet hormonen. ik maak me hier niet zo drukl om tis niet anders vervelend ist wel
Hier nog iemand met slaapproblemen. GEK word ik ervan en slaapnje dan uiteindelijk,wordt mn zoon weer vroeg wakker Hier indd ook moet voedingskussen tussen benen door,voorlangs onder buik en met mn hoofd op het andere puntje. Met mn voeten slaap ik momenteel op mn hoofdkussen die ik rechtop zet ivm vocht en spataders. Een ander standje is het voedingskussen achter mn rug leggen,tussen mn benen door en ook met mn joofd erop en dan hang ik er tegenaan. Zo lig ik half op mn rug maar niet helemaal maar lig ook niet op mn zij. Ik ben blij dat mn zoon 's middags nog slaapt want dan ga ik ook nog even terug! En vaak slaap ik de volledige slaaptijd van mn zoon vol
Slecht..., de laatste 2 weken dan. Daarvoor ging het nog wel, maar nu wil het niet meer. Ik slaap wel altijd met een voedingskussen op de manieren die hiervoor al zijn genoemd. Kan alleen nog op linkerzij liggen; andere houding gaat echt niet meer. 's Nachts moet ik er een keer uit om te plassen. Op zich niet erg, ik ging daarna weer naar bed en viel dan wel weer in slaap, maar dat laatste lukt nu niet meer. Ik zat vannacht ook al om 5 uur beneden. Het is me wel gelukt om op de bank nog een uurtje te slapen (waarom het daar dan wel lukt, weet ik niet), maar ben dus al sinds 6.15 eigenlijk op.
Pffff drama joh dat slapen, en ben zooooooooo moe. gelukkig heb ik nu verlof maar pffff gek word je er van. Wat ik sinds paar dagen heb is dat ik me niet meer zo makkelijk kan draaien van me ene naar me andere zij (ik vind de baby dan behoorlijk zwaar haha). Op me rug slapen gaat niet meer (en ben een echte buikslaper en dat mis ik). Op me zij word nu ook echt heel vervelend en word elke keer wakker van de pijn. Het lijkt dan alsof me huipen worden afgeklemd, en dan word ik dus wakker en dan kan ik niet meer slapen van de pijn. iemand tips hiervoor?? Want in andere standjes slapen kan dus niet...heb alles inmiddels geprobeerd en kan alleen nog op me zij liggen maarja daar worden me heupen van afgeklemd. Pfff drama
Ik slaap tot nu toe heerlijk, op mn zij, op mn rug, op mn buik, je kunt het zo gek niet bedenken of ik slaap.... maar zo te lezen kan ik over zo'n 10 weken mn lol op... haha Ik zal er nog even extra van genieten nu mn buik het nog toe laat Lees wel vaak dat het helpt om met je voedingskussen te slapen. Die heb ik nog niet, maar heb ze wel zien liggen bij de babydump
Er staat me nog wat te wachten, zit in 16+ weken en heb al slaap problemen :s Maar dat is meer omdat ik mijn tabletten voor mijn Fibromilagy niet meer neem en ontzettend pijn in mijn bovenrug/schouders krijg. Ik lig nu al op mijn zui met het bovenstebeen op een kussen zodat mijn heupen niet pijn doen :s En ik al denken dat dit erg is ....