In mijn slaapstand Zo noem ik het zoals ik lig, op mijn linkerzij/buik 1 been gestrekt en de ander er krom boven op,de armen op een bepaalde manier de deken over mijn hoofd (zowel zomer als winter) en ik heb een luchtgaatje. Noem me gek, maar ik weet niet beter en vind het zelf ook raar Als het anders is dan val ik voor geen meter in slaap
Ik ben echt een die-hard buikslaper maar moet nu even verplicht op m'n zij . Welke zij maakt niet uit, tipt niet aan m'n buik haha
Ik slaap het liefste op mijn buik, met een been recht en de ander gebogen, dan ene arm onder mijn kussen en de andere langs mijn lichaam zeg maar!
Alledrie. Eerst op mijn zij, vervolgens op mijn buik en tot slot op mijn rug. Ik lig het liefst op mijn buik, maar sinds mijn twee keizersnedes waarbij de buikspieren worden doorgesneden, gaat mijn rug daar op een gegeven moment pijn van doen. Waarna ik dus doordraai naar mijn rug. Op een gegeven moment ligt dat ook niet zo lekker meer, waarna ik weer naar mijn zij draai. Ik wissel dus heel wat af 's nachts .
Ik begin op mijn linkerzij, draai dan meestal naar mijn rechterzij en wordt meestal wakker op mijn rug. Op mijn buik doe ik geen oog dicht, dus daar lig ik echt nooit op.
Ik begin in de foetus houding, linkerzij en mn man lepeltje, heerlijk. aangezien hij erg onrustig is duurt dat max. een half uur, dan slaap ik bijna en gaat hij weg, dan ben ik pissig Ergens in de nacht draai ik een keer om of een keer op buik/rug maar dat is altijd maar voor even. Lepeltje de andere kant op ook wel eens maar dan krijg ik vaak een stomp met een elleboog op mn neus dus daar ben ik een beetje beducht op..
Ik begin op mn rug, even de dag na gaan, dan draai ik op mijn rechterzij, 5 min later linkerzij, en dan naar buik en zo blijf ik (volgens mij) liggen.. ik heb dit ook echt nodig om in slaap te vallen, even mn plekje vinden ofzo haha
Ik slaap altijd op mijn buik.. Soms draai ik in mijn slaap wel op mijn zij en heeel uitzonderlijk op mijn rug.. Nu kan ik weer een aantal maanden niet buikslapen en ik vind het nu al vervelend!
Ik begin op m'n linkerzijde, dan de rechterzijde en eindig op m'n rug.. Anders ken ik echt niet slapen!!
Als ik ga slapen ga ik op mijn buik liggen maar als ik wakker wordt dan lig ik op mijn rug. Mijn vriend ligt wel altijd op zijn rug als hij gaat slapen.
Ik mis de optie rug en zij Ik begin op mijn rug, en dan linker zij, en dan dan recht zij en dan weer op mijn rug. Afgelopen nachten ben ik meer met het draaien bezig dan met slapen
Op mijn rug heerlijk. Stomme is op me zij kan ik niet slapen maar overdags val ik wel op me zij in slaap als ik even een uurtje ga liggen stom he ?!