de kraamverzorgster zei mij dat ik zolang ik nog vloeide na de bevalling niet in bad mocht en al helemaal niet met de baby.. nu heb ik ruim een week niet meer gevloeid en sinds gisteren is het weer een heel klein beetje begonnen maar wel rood dus ik denk dat het weer mn eerste menstruatie is.. kan ik dan wel met de baby in bad of moet ik wachten totdat dat ook over is?
Ik zou zelf wachten tot het over is, vind beetje vies. Of inderdaad een tampon in, lijkt me beter dan niets. Badse!
Ik zou zo kort na de bevalling helemaal nog geen tampon gebruiken...als je vloeit staat het toch open van onder. 6 tot 8 weken vloeien mag, en t kan dan idd tussentijds even stoppen.
bedankt voor jullie antwoorden meiden mss is het dan idd niet zo slim om een tampon te gebruiken als het nog niet echt de ongie zou zijn...dan wacht ik het nog ff af..
Mijn huisarts zei dat het geen probleem is dat je gewoon in bad mag... (heb wel een ks gehad, dat scheelt misschien?)
ik heb ook een ks gehad maar tegen mij werd dus gezegd dat je infecties kon krijgen van in bad gaan als je nog vloeit... maar ja dat zei de kraamverzorgster mss dat zij er niet zoveel vanaf weet op dat gebied dan?
Ik mocht ook tot 6 weken erna niet in bad. Misschien tot die tijd maar lekker douchen met je kleintje.