Ik ben serieus al weken op zoek naar een kado voor mijn zoontje zijn eerste verjaardag.. maar kan dus echt niets vinden. Er is genoeg aanbod maar het probleem is.. dat ik het moeilijk vind om iets te vinden waar hij ook echt mee kan spelen. Bijvoorbeeld de toet toet autogarage, voor kinderen vanaf 1 jaar, ik zie hem nog niet braaf met de autotjes over de baan gaan? Of heb ik het mis? Hij heeft al een babywalker, loopauto en een meegroei driewieler krijgt hij van mijn ouders. Iemand tips voor een kado dat aanslaat?
mijn zoontje kreeg ook een garage, dat was een groot succes. garage van litlle people, wheelies. Je kan de auto's ook apart kopen (kan met de toet toet garage ook) neem anders een kijkje op toysxl, daar hebben ze echt super veel voor die kids. Als je een tuin heb, heb je nog meer mogelijkheden veel succes en plezier met zoeken.
duplo, little people en 1-2-3 playmobil. Hier valt alleen duplo in de smaal LP en playmobil vinden ze niets aan. De toet toet auto`s en garage hoef je niet perse netjes op de baan te zetten, zitten ook leuke geluidjes in/op. Viel hier met 15 mnd enorm in de smaak,nu nog steeds.
Duplo heeft hij een klein beetje van, daar ramt hij alleen maar mee . Toet-Toet garage dan misschien toch een idee als jullie kindjes er zo leuk mee spelen.
Mijn zoontje is sinds een paar weken helemaal weg van Little People. Een maand geleden zou ik ook nog zeggen dat hij daar nog niet aan toe is, maar van de ene op de andere dag is hij er opeens mee gaan spelen en vindt hij het superleuk. Voor zijn verjaardag heeft hij van ons een wheelybug gehad, ook een succes. Hij kan er nog niet zelf op rijden, maar zit hem wel steeds te aaien Ook leuk: een schommel, zandbak, duplo, boekjes.
Nou veel dingen speelde hij idd later mee vanaf een mnd of 14/15 Vooral spelletjes met ballen doen t goed, echt 'groot' speelgoed boeit ze nog niet echt Mijn zoontje speelde met 12/13 mnd echt heel veel met z'n bekertjes, ballen, ballonnen, bromtol, telefoon, z'n loopduwkar, vtech spul, minilaptop Mijn zoontje Herft z'n duplo pas ontdekt met 22 mnd En Sinds 1 mnd Little people en dit heeft ie al sinds z'n eerste verjaardag!
Maar waarom wil je perse iets geven waar hij nu mee speelt? mijn zoontje heeft juist veel spullen gekregen waar hij over een tijdje mee kan spelen. Speelgoed voor nu hebben we al... Hij heeft gekregen: Little people boerderij Duplo Playmobile Loopfietsje Tractor met aanhanger (met boerderijdieren en geluid) Nopper Houten puzzels speelgoed keyboard (nu ook leuk) kleren En de rest dat ik vergeten ben...
Mijn zoontje heeft voor zijn 1e verjaardag een schommel van ons gekregen. Het is nu ruim een half jaar later en hij heeft er bijna dagelijks wel ingezeten. Is een groot succes dus. Maar dan moet je natuurlijk wel een tuin hebben....
Die van ons heeft een driewieler van ons gekregen. Daar kon (en kan) hij zelf nog niks mee, maar hij zit er heel graag op en er zit zo'n duwstang achter, dus ff een klein stukje wandelen en dan hij op zijn fietsje vindt hij helemaal geweldig Verder heeft hij gekregen: loopauto, vormenstoof, stapelblokken, tractortje met aanhanger en wat boerderijdieren, kleertjes, dashboard/stuur (staat nog nieuw boven, bewaar ik voor de herfst/winter). Volgens mij vergeet ik nu de helft nog, maar ik kan het ff niet bedenken haha en we hebben nog geld gekregen om zelf iets van te kopen en daar hebben we een schommel van gekocht en dat is een groot succes! Nu denk ik dat het wel scheelt in welk seizoen je kindje jarig is, die van ons is in maart jarig dus voorjaar/zomer zat er aan te komen, vandaar onze keuze voor een driewieler. Ik denk dat als de herfst/winter er aan zat te komen, dat we iets voor binnen hadden gekocht..