Ben me kapot geschrokken!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door AngelaV, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Sorry dames, maar MOET het even kwijt hoor.

We hebben onder t matrasje van ons zoontje een sensormatje liggen, al vanaf het begin. Nu was ik even boven bezig en hoor het alarm afgaan! Ik kijk mn vriend aan en ren meteen naar de babykamer. Ik zie ons zoontje stil liggen met zn oogjes dicht terwijl t alarm zo hard afging! Tot ik zn hoofdje iets schudden, toen werd ie weer wakker. Zn matrasje was helemaal nat van zweet en was duf (logisch) verder konden we niks aparts merken aan m.

Pff.. Sta nog steeds te trillen! Heb t matje meteen weggehaald. En als we m nu aan doen, zonder iets/iemand erop dan knippert ie groen ?! :-S

Iemand dit ook meegemaakt met die nanny sensormatjes?

2. Do1980

Do1980 Actief lid

4 mrt 2012
    349
    1
    0
    NULL
    NULL
    AngelaV, wij hebben ook zo'n sensormatje gehad. Ik kan me niet meer herinneren of hij onder het wiegje van mijn dochter afgegaan is, maar ik heb hem later nog in haar grotere ledikant gelegd en daar ging hij regelmatig af, omdat ze er dan niet helemaal op lag. Dat met die groene lampjes zou ik niet weten, wat ons alleen vaak overkwam is dat we de sensormat vergaten uit te doen en dat dat ding dan ging loeien als we onze dochter uit bed plukte. Volgens mij knippert ie als er niemand op ligt en gaat dan na 20 seconde loeien, lekker penetrant geluidje maar je weet wel dat ie werkt ;)

3. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Hij lag gewoon stil en hij lag er al dik 3uur in, dus t matje lag goed onder m en volgens mij heeft ie niet veel bewogen. Hij ligt namelyk ook ingebakerd.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoor je heel vaak helaas.

5. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik moet er eerlijk gezegd wel om lachen.
    Mijn dochter lag in het ziekenhuis en had een hartslagmeter om haar vinger. Daarbij werd ook haar ademfrequentie en nog veel meer gemeten.
    Je wil niet weten hoevaak het alarm op die apparatuur afging. Fals alarm. Zo vaak dat de verpleging het geluid uitzette.
    Vopr mij een reden om dit soort zaken niet in huis te willen hebben.

6. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Sorry hoor, maar ik kon en kan er absoluut niet om lachen! Had het matje aangeschaft omdat hij 2x bijna stikte in zn eigen braaksel..

Deel Deze Pagina