hallo allemaal, ben vanmiddag even naar de plastisch chirug geweest voor een kort gesprekje en ben niet echt veel wijzer geworden was ik al bang voor.... 5 jaar geleden heb ik een borstvergroting ondergaan omdat ik twee verschillende borsten had, 1 was gewoon stil blijven staan, onderontwikkeld als het ware... De tepels zijn ook niet even groot, maar dat maakt verder niet uit sinds een paar weken wordt dat verschil weer erg hetzelfde de 'grotere borst' waarin natuurlijk meer melkklieren zitten groeit meer dan de andere en hier zitten dan ook al een paar groeistreepjes op, doordat ik een voorgevulde bh aan heb heb maat 80 D nu, valt het niet echt op. Nu moet ik van de dokter toch maar een goeie sportbeha aandoen voor de stevigheid, anders krijgen de borsten straks niet hun vorm terug omdat het vel teveel opgerekt is... Sinds 18 weken komt er al een melkachtige vloeistof uit beide borsten, maar sinds een paar weken is de rechter opgezet lijkt het, er zitten ook harde, pijnlijke stukjes in wat voelt als melkklieren, zouden ze verstopt zijn en wat moet je daar nou weer aan doen?Het is de laatste paar dagen wel beter geworden en de dokter voelde het ook niet als iets vreemds. Nu is mijn vraag zijn er meiden hier die hetzelfde hebben en welke beha gebruiken jullie? zijn er ook beha's die een beetje voorgevormd zijn? en hoe zijn jullie ervaringen met borstvoeding geven, ik ben nu 27 weken zwanger en ze zullen nog wel doorgroeien ik voel me hier een beetje onzeker over omdat het toch niet 100% natuur is he? bedankt voor jullie reacties! Groetjes een verder hele blije aanstaande mama!
Ik heb geen ongelijke borsten en ben ook niet zo lang zwanger als jij, maar mijn borsten zijn al 2 maten gegroeid. Ik droeg voorheen voorgevormde beugel-bh's, maar die werden me sterk afgeraden door de verkoopster in de speciaalzaak. Die kwam dus met speciale zwangerschapsbeha's aanzetten en nee, die zijn niet sexy, maar wel heel comfortabel! Scheelt dat het nu winter wordt en je toch truien draagt, zie je niks van!
7 weken zwanger en al 2 maten gegroeit. wat een mazzel zeg! nou mijn borsten waren al niet gelijk van maat maar nu is echt een groter dan de ander. daar doe je dus niets aan denk ik.
Hoi, bij mij is verder alles puur natuur, maar wilde even zeggen dat verder groeien niet perse nog gebeurt hoor: ik ben tot aan de 25 weken ruim 3 cups gegroeid en daarna is het gestopt....