Hoi, ik ben 38 weken zwanger en hoop natuurlijk binnenkort te bevallen . Maar heb even een vraag. Ik heb tot nu toe af en toe een harde buik,maar verder weinig tot geen contracties of voorweeen gehad. Zegt dit iets over de termijn waarop ik ga bevallen? Ik hoor namelijk veel mensen over voorweeen en vaak harde buiken, maar heb daar tot nu toe weinig van gemerkt! Ook heb ik het idee dat onze uk nog niet is ingedaald. Uk beweegt prima, lijkt het dus goed naar zijn/haar zin te hebben daarbinnen! Ben benieuwd naar het antwoord! Bedankt!
HOihoi, Heerlijk! geen last van veel harde buiken of contracties! menig vrouw zal jalours op je zijn! Het zegt helemaal niets over de wanneer de bevalling zal beginnen! We zien vaak dat kindjes nog niet indalen, die kindjes wachten gewoon op de weeen dan dalen ze vanzelf in. Ook de indaling zegt niets over de tijdsduur van de komende bevalling! SUcceS!!! IMke
Hoi! Goed om te horen!! Weet ik weer even iets meer. We wachten het allemaal maar gewoon af, al hoop ik dat het snel gaat beginnen, ben zo nieuwsgierig!!! Hihi! Groetjes!