Hoe sliep jij voor je bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Jebb, 14 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Mijn weeën begonnen de nacht nadat ik was gestript en voordat ik werd ingeleid. Ik heb dus niet geslapen. :D

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mijn vliezen braken ´s avonds om 19.30 uur.. En omdat ik zo hyper was omdat de bevalling eraan kwam sliep ik dus niet.. En de weeen begonnen pas om 04.00 echt een beetje te komen dus beetje zonde dat ik niet nog ff heb geslapen..
    Bij de tweede wist ik dat ik de volgende morgen werd ingeleid maar wonder boven wonder heb ik die nacht prima geslapen :D

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

De nacht zelf sliep ik heerlijk tot ik dacht dat de kleine mij een trap gaf ergens onderin (kan niet want hij lag in hoofdligging) dat waten dus mijn vliezen die knapten om 4.00. 3 uur later was mijn zoon er.

4. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Het is geen garantie hoor!
    Was zelf die avond vrij laat naar bed gegaan omdat we visite hadden gehad, werd 23.00 uur ongeveer. Om 2.00 uur braken mijn vliezen en begon het.

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik sliep al weken slecht, max 3-4 uurtjes per nacht. De nachten voor de bevalling net zo. Mijn vliezen zijn gebroken toen ik net een uurtje in bed lag dus heb een nachtje overgeslagen. De nacht na de bevalling heb ik als een roosje geslapen! Werd toen ook uitgeruster wakker dan ik al die weken in mijn zwangerschap was geweest

6. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.103
    3.491
    113
    Hier de nacht voor de bevalling al steeds voorweeen, ook die nacht de slijmprop verloren, terwijl ik voor de 100e keer naar de wc ging.
    de volgende ochtend nog naar het ziekenhuis geweest, m'n bloeddruk was weer hoog, bloedprikken, urine, echo en ecg. Voorweeen niet zichtbaar op ecg, maar in de auto terug wel.
    Bij thuiskomt op bed gaan liggen en toen kwamen de weeen.
    Dus nee, een goede nacht voor de bevalling was het niet.

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bij de eerste heb ik prima geslapen alleen werd ik s' ochtends wakker omdat ik het gevoel had dat ik in bed aan het plassen was, ben met een suf hoofd naar de wc gegaan en wilde weer verder slapen... echter bleken mijn vliezen gebroken dus moest eruit:p

Bij de tweede sliep ik al weken slecht door de jeuk te wijten aan zwangerschapscholestase, de nacht voordat ik ging bevallen lag ik in een ziekenhuisbed met een ballon in mijn doos... heb ook die nacht dus niet lekker geslapen.

Deel Deze Pagina