N.a.v. het topic over sparen, heb ik de plannen voor een keukenrenovatie er weer eens bij gepakt. Wie heeft dit al wel eens laten doen? Waar, wat zijn de ervaringen? En ik wil graag een inschatting van de kosten kunnen maken. Ook in relatie tot eventueel een nieuwe keuken... Wat ik zou willen laten vervangen: - nieuw keukenblad (L-vorm, 3 en 2 meter lang) - nieuwe apparatuur: inductiekookplaat (5 of 6 pitten)/ afzuigkap/nieuwe oven - zo'n mooie witte gootsteen - andere tegeltjes op de muur - andere kastdeurtjes, maar dat hoeft geen eens per sé Iemand tips? Alvast bedankt!!
Je wilt dus gewoon een nieuwe keuken begrijp ik haha. Want alles wat je noemt incl de deurtjes is eigenlijk de hele keuken Je zou eens kunnen kijken naar bedrijven die keukens spuiten
Hihi... Ja, zo zou je het ook kunnen bekijken. Maar het frame blijft staan en dat is hoe dan ook een groot deel van de keuken. Ik weet niet of spuiten kan. Het is een soort van kunststof. En de kastdeurtjes zijn an sich niet heel lelijk. Alleen door de jaren heen een beetje scheef gaan hangen...
Met alle wensen zou ik voor nieuw gaan en eens rondkijken waar ze nu weer stunten met gratis montage of gratis apparatuur. Zelf doen is ook een optie. Tegelen en een aanrecht blad van beton storten is best makkelijk!
Ik heb in de tuin een buitenkeuken met zelfgestort blad. Online kun je genoeg tips vinden dat dat niet gebeurd.
Waarom is dat zo? Er zit nu een hele dure Siematic keuken in, wel met een lelijk aanrechtblad en verouderde apparatuur. De koelkast en vaatwasser zijn wel net vervangen. Ik heb het idee, maar dat weet ik dus niet zeker, dat ik voor een paar duizend euro klaar zou kunnen zjjn. En voor een nieuwe keuken minimaal richting de 10.000 ga.
Wij hebben onlangs allemaal nieuwe frontjes laten zetten en nieuwe afzuig, we waren rond de 1200 kwijt, afzuig was de duurste eigenlijk, 700
Wij hebben 2 weken geleden een nieuwe keuken opgehaald bij superkeukens voor 1700 euro. Ook L vorm 3 bij 180, wit met zwart blad en inbouw apparatuur zoals vaatwasser, koelkast, oven, afzuigkap, gaskookplaat etc. Daarbij kwam dan nog 400 euro aan materiaal voor het verleggen van de leidingen en arbeidskosten loodgieter. Tegen de achterwand (aan 1 kant) hebben we laminaat laten bevestigen die we nog over hadden, heel mooi geworden