Wanneer ging jullie kleine lopen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door muisje14, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Bas is nu 14 maanden en loopt nog niet los. Hij loopt wel langs de tafel/bank en achter een loopwagen, maar zelf lopen en los staan is er nog niet bij.

Wanneer ging jullie kleine dat doen? Ik weet dat niet ieder kind hetzelfde is en we mogen ook een maand corrigeren vanwege dat hij 4 weken te vroeg geboren is.

Groetjes, Linda

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier met 8 maand langs meubel en met 9mnd met de blokkenwagen en op haar 1ste verjaardah liep ze echt stukken los, ze was al 2 week bezig van bank naar de kast ect.
    met kruipen was ze ook heel vroeg (ondanks spreidbroekje)

hier 1 pittige dame die druk is en een wil heeft.

maar als die van jou 13mnd is loopt ze lekker op schema hoor!

3. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    met 17 maanden los..... best laat dus

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

10 maanden los
    7-8 mnd loopkar en meubels

Heel vlot dus!

5. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Met 14 maanden. De ene week langs tafel en bank en een week later volledig los.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    met 16 maanden

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wauw 7-8 maanden al ??? Damian is nu 8maanden maar die heeft nog lang niet door dat er meer is dan zitten :p Ja staan als papa of mama hem vast houdt maar thats it ook. Kruipen doet ie nog niet eens. wel pogingen om te kruipen

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Met 19 maanden..
    Hij liep wel met 11 maanden aan 2 handen, en met 12,5 maand goed aan 1 hand mee. Ook de blokkenkar kon hij prima achter lopen. Alleen los durfde hij niet. Met 19 maanden uiteindelijk wel, en direct op dag 1 zo de straat uit.. Dus naar mijn idee gewoon een kwestie van durven ipv kunnen..

9. Tese

Tese Niet meer actief

Met 10 maanden ging hij overal langs lopen en achter de loopkar. En met 13 maanden liep hij los.

10. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    tyrell liep ook met een maand of 9 a 10 los.
    heel vlug weet ik
    maar geen enkel kind is hetzelfde
    de zoon van mijn vriendin is 19 maanden maar loopt pas een maandje los

jennefer

11. love31

love31 Actief lid

20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    met 16 maanden

12. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hihi....hier precies hetzelfde.
    Kan me ook niet voorstellen dat hij dat snel wel gaat doen lol.

13. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ons zoontje van 8 maanden loopt langs de meubels en af en toe een paar passen achter zijn loopwagen en staat steeds vaker los.

14. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wat een verschil, onze dochter rolde voor het eerst om met 7-8 maanden ;)
    Ze liep met 17 maanden

15. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn oudste was precies heel netjes 15 maanden. wat voor die tijd gemiddeld was. na wat gehobbel langs de tafel en bank enzo deed ze voorzichtige pasjes los. ze liep al wel wat langer aan het handje.

mijn middelste daarintegen kon nog helemaal niet lopen en toen hij 14 maanden was klom hij uit de box en hing aan mijn been toen ik de afwas aan het doen was. ik denk duhhhh??????? ik weet zeker dat ik hem in de box gezet heb. ik terug. hem terug in de box gezet en achter de kast gaan staan om te gluren. ging hij vanalles in de hoek duwen klom erop en liet zichzelf uit de box vallen en in stevige draf liep hij de hele kamer door. mijn ogen vielen zowat uit hun kassen. de volgende dag hing hij in de kast en rende zowat door de kamer. ( hij bleek later adhd te hebben maar toch ) hij was toen 14 maanden.

onze jongste loopt nu een dikke maand langs zijn box ( hij is 10 en halve maand ) en als je hem vasthoudt kan hij "meelopen" en lacht dan van oor tot oor. ik hoop dat hij nog een paar maanden wacht. want als ze te jong gaan lopen dan snappen ze eht begrip nee en mag niet nog niet helemaal en heb je het heel druk.

ik weet ook niet precies wat tegenwoordig als gemiddelde leeftijd aangehouden wordt. ik hou me daar eigenlijk niet meer zo mee bezig.

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    met 14 maanden. ze liep al heel lang achter haar loopkar en langs tafel ed. En ineens op een zondag staat ze op en liep zo naar de andere kant van de kamer. Dus niet eerst een paar stapjes maar hupsakee in een keer de kamer door

17. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    oudste: 15 maand
    tweede: 14,5 maand
    derde: 13,5 maand

Kennisje van ons had een dochter die met twee jaar nog niet los liep. 't Was een heel slimme tante, praten als brugman, maar lopen: ho maar!
    Maar ach, kort na haar tweede verjaardag liep ze toch. :D

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    met 10 maand liep hij zelfstandig

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter begon rond 10 maanden langs tafels enzo te lopen en 1 dag voor de 1e verjaardag liep ze ineens los alsof ze het al jaren deed. is daarna ook meteen gestopt met kruipen.

zoontje begint nu pas te oefenen met kruipen en denk dat het lopen bij hem nog wel even duurt. het kan ineens zo snel gaan dus maak je echt geen zorgen. kindjes die laat lopen hebben vaak meer interresse in andere dingen en praten bijvoorbeeld al veel eerder. ken een kindje dat al met 8 maanden los liep en ander vendje liep pas met 19 maanden

20. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    lorenzo is nu 16maanden

maar loopt ook nog niet los

wel aan de hand en langs banken en tafel en wandelwagen

Deel Deze Pagina