Een loterij winnen en anders volgens mij alleen maar door een goed betaalde baan te hebben of met een rijke man te trouwen maar dat laatste kun je natuurlijk niet zo snel doen. Andere optie is illegale baantjes maar dat lijkt me niet de juiste methode.
Hahaha lol! Maar ontopic: idd dingen verkopen op marktplaats of een 2e baan zoeken, niet ideaal, maar wel extra geld.
Of op de kermis gaan staan of meedoen in het circus met iets speciaals wat je kan of hebt (net zoals de vrouw met de baard, wie weet ben jij net de 'gelukkige' met wat extra haargroei )
Dacht ik al .. Ik hoorde gisteren dat de kaartjes vandaag in de verkoop zouden gaan! En gezien je naam... 1+1=2 Ik vrees dan dat je niet zo snel aan geld komt ... volgens mij is dit heeel snel uitverkocht! Je hebt wel van die geldverstrekkers die direct geld storten op je rekening .. maar je betaald haast het dubbele terug en dat moet dan binnen één maand! Daar zou ik dus niet zo snel aan beginnen als ik jou was! Is er niemand (familie?) waar je dat bedrag even kan lenen?? edit: zie nu dat de verkoop pas de 16e begint! Ik zou gewoon even navragen of je kan lenen bij vrienden/familie? En anders idd via marktplaats verkopen ...
Zal niet weten wat ik moet verkopen en er staan al 2 dingen op marktplaats en er word niet eens op gereageerd maar ik wil zo graag naar gaga Gaga betekend zo veel voor mij
Sja .. ik niet Maar kan mij voorstellen dat als je ergens enorm fan van bent dat je dat er wel voor over hebt! En de vraag was natuurlijk, 'hoe snel aan geld komen'? Dan lijkt mij dat de enige snelle oplossing? edit: ik heb het natuurlijk over geld lenen bij vrienden/familie Niet via geldverstrekkers!