Hoe snel aan geld komen

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Maar zulke kaartjes worden niet verkocht via vakantieveiling hoor. Daar staan vaak dingen op die ze niet makkelijk meer verkopen om toch een zaal vol te krijgen. Deze kaartjes zullen supersnel uitverkocht zijn.

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Als je deze ruimte niet hebt...
    zou ik als je er wel aan kan komen het opzij zetten voor onverwachte uitgaven of je kinderen.
    Nu alles op alles zetten en het dan uitgeven aan een concert?
    Nee...klinkt niet als een verantwoordelijke actie, sorry

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Ja ik had het al gezien,ikwas iets te snel;)

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Of je tablet,telefoon of zoiets verkopen?

5. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

zonde van je geld...:) ik vind dr een satan freak:$

6. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
  7. Lara11

Lara11 Niet meer actief

waarom geeft men serieus antwoord op zo´n vraag? Nontopic. Again.

8. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Klaar! Ipad verkopen!

Had ook al eerder zoiets geopperd (luxe mobieltje of andere luxe dingen verkopen).

Maar dan zijn we er I pad op MP en dan moet je toch wel aan dat ene kaartje kunnen komen. Je man kan thuisblijven om op te passen, anders kost het ook maar extra cash.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wat dacht je van zingen

ladygaga

10. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik zou gewoon vanaf nu gaan sparen en vlak voor het concert een kaartje via MP proberen te scoren. Zeker als het gaat om een sta plaats moet dit wel te doen toch ?

Er is vast wel iemand die zijn been breekt vlak voor zo'n concert en van het kaartje af wil ! ;)

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Jammer dat er weer zo vele de kans pakken om iemand belachelijk te maken, wat zijn dat nou voor antwoorden als banken overvallen en op je rug gaan liggen?

TS probeer via mp idd spul te verkopen, blijf je advertenties herplaatsen zodat je bovenaan blijft staan.

Denk er wel aan dat je alleen met de kaarten er niet bent, je zult ook de reis moeten betalen (niet grappig met de benzineprijzen)

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Niet..

Ja of je moet heeeeel veel dingen hebben die én snel verkopen én veel opleveren.

Snel geld verdienen (in dit geval 330 euro + reserveringskosten e.d) werkt gewoon niet.

ja of je krijgt inderdaad de belachelijke dingen als op je rug liggen of een bank overvallen maargoed ik neem aan dat je wijs genoeg bent om dat dan weer niet te doen ;)

'Snel lenen' zou ik ook niet doen, je betaald zo verschrikkelijk veel rente dat het ook zonde is niet waar?

Veel succes, hopelijk kan iemand je uit de 'brand' helpen..

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Nee hoor is niet lullig bedoelt, ik meen het serieus, toen de tijd verdiende dat mooi en sommige vrouwen kunnen dat zonder zich vies te voelen of gebruikt.
    Nou dan is dat makkelijk geld laten rollen.

En ieder voor zich natuurlijk!

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.255
    4.484
    113
    Kijk dat zou ik dus weer niet kunnen, het geld dat wij voor onze kinderen sparen is dus ook voor onze kinderen. Ja misschien hebben ze het nu niet nodig maar dat wil dus nog niets zeggen over later (rijbewijs, studie, op zichzelf wonen etc).

Daarbij zou ik dus juist het geld wat ik dan wel heb op zij leggen voor als er een ooit een grote uitgave gedaan moet worden (wasmachine die kapot gaat b.v) Helemaal omdat je daarvoor niet spaart omdat je het simpelweg niet kan.

Maar goed nu ben ik zeer ouderwets opgevoed op dit gebied, lenen doe je niet (muv hypotheek), wil je iets (of ergens heen) en het geld is er niet dan heb je gewoon pech (maybe next time)

15. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Je bovenste gedeelte snap ik niet als ik eerlijk ben. Wij sparen namelijk voor onze zoontjes en dat geld is van hun en komen we niet aan. Maar een eigen spaarrekening hebben we niet. Wel een rekening voor de vaste lasten en daar staat wel wat extra op maar dat is extra's voor hoge rekeningen ofzo.

16. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Snap trouwens wel hoe je het leest, staat er wat vreemd. Wij hebben zeg maar een eigen spaar rekening voor de jongens. Dat si hun geld en krijgen ze als ze 18 zijn.

Loesje schreef dat je geld weg zet voor onverwachte uitgaven van je kind. Volgens mij bedoeld ze daar geen spaarrekening mee

17. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat een flauwekul zeg, omdat je ouders bent mag je niet lekker naar een concert gaan... En gedrag je je als een verwende tiener omdat je daar je laatste geld aan uitgeeft. Als ze normaal prima rond komt zonder problemen maar niks extra's heeft dan is 150 euro veel geld om ineens uit te geven. Voor ons is dat ook veel geld en kunnen wij ook niet even snel uitgeven. Als ze graag naar dat concert wil maar niet dat extra heeft is het toch logisch dat je gaat kijken hoe je wel aan dat geld gaat komen

18. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je zo superfan bent van lady gaga dan had je al een aantal jaar ieder maand 5 euro apart kunnen zetten. Had je nu toch een berg geld gehad...!

19. tulip

tulip Niet meer actief

vind ik niet, als je alleen normaal rond komt zonder te kunnen sparen, dan vind ik dat niet verstandig. Soms zijn er geen mogelijkheden om te kunnen sparen, prima. Maar als je dan aan geld probeert te komen om naar een concert te gaan, ben je ongelooflijk fout bezig.
    En ik bedoel niet dat je als ouders niet naar een concert mag, maar ik bedoel als je geld bij elkaar moet schrapen om naar een concert te kunnen, je dan als een verwende tiener gedraagt en je je geld beter zou moeten besteden.
    Als je zo in de schulden komt eigen schuld dikke bult.

20. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik kan ook prima rond komen van het geld dat we hebben, alleen hebben we zo even geen 150 extra liggen voor een concert. DAt heeft dan toch niks te maken met je in de schulden steken???
    Als ze tips vraagt om snel aan geld te komen houd dat toch niet dat ze zich in de schulden steekt??

Deel Deze Pagina