Hoe snel aan geld komen

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

als je zoiets graag wil en je haalt het van je spaarrekening lijkt mij dat prima als er dan nog genoeg op staat. Maar daar staat het vast niet op, anders vraagt ze niet hoe ze aan geld moet komen. Als je buiten de lopende rekening blut bent, vind ik het echt achterlijk om je geld uit te geven aan concerten en uitgaansdingen. Dan zorg je dat er eerst geld op je spaarrekening komt. Want als er nu een financiele tegenslag komt kan ze die dus niet opvangen en zo kom je in de problemen.

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    165 euro!! *shock*

Mijn man was vandaag zijn oude spullen aan het opruimen en kwam een toegangs kaartje voor het paradiso tegen voor 10 gulden. Dat is uiteraard al ERG lang geleden maar.... 165 euro!? HALLO zeg.
    Weet wel wat beters voor mijn geld. Zoals een cdtje van 40,- die je vaker kan draaien en zonder dat je er bij moet staan. :D

3. Amare

Amare Niet meer actief

Als je in het zuiden woont, kan Antwerpen ook nog een optie zijn. De kaartjes daar kosten max. 95.50. Nog steeds veel, maar allicht minder dan in Nederland..

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Misschien heeft TS wel wat op haar spaarrekening staan voor onvoorziene uitgaven, voor als de wasmachine het begeeft oid. Maar wil ze dat niet gebruiken om naar een concert te gaan.
    Dat weet je toch niet?

Ik kan krap aan rondkomen, spaar voor mijn kinderen en ik heb wel wat apart staan voor als er plotseling iets stuk gaat, maar zou dat geld niet gebruiken voor een concert. En zou dus proberen om iets te verkopen op marktplaats oid.
    (maar ik hou niet van concerten;))

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat er antwoorden komen als op je rug liggen, bank overvallen enz kan ik me wel voorstellen. Er stond eerst alleen nl: hoe kan ik snel aan geld komen. Dat zijn antwoorden waarop dat kan toch!;)

Wat ik niet snap zijn de antwoorden waarin word gezegd dat het om is dat ze het gaat lenen of zich in de schulden gaat steken. ik heb alle antwoorden gelezen van TS maar bij geen enkele staat dat ze iets wil lenen of zich in de schulden gaat steken.
    Ook word er gesuggereerd dat het dom is dat ze met een tweede bezig is als ze geeneens hier geld voor heeft.
    Wie zegt dat ze geen geld heeft om gewoon rond te komen? Dat ze geen 165 wuro heeft liggen voor een concert vind ik niet zo raar, dat zegt niet meteen dat ze verder geen geld voor eten en huur heeft toch?

of deze antwoorden van TS moeten gewist zijn?????

TS wat verkoop je op MP? Misschien prijs wat aanpassen? (je kan het beter voor iets minder verkopen als helemaal niet toch?
    Anders idd sparen en hopen op het laatst nog een kaartje te kunnen bemachtigen via mp? Je wil staan dan hoef je je niet druk te maken over slechte plaatsen als je ze koopt.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.255
    4.484
    113
    Waarschijnlijk interperteerde ik je eerste zin anders dan dat jij bedoelt had jada. :D

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Dat is jou mening, als ik zo'n grote fan was van iemand en daar graag heen had gewild had ik er ook alles aan gedaan om aan geld te komen. En als ze een financiele tegenslag zou krijgen kan ze het waarschijnlijk sowieso niet betalen. Anders vraagt ze hier niet om tips.

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja toen ik het nog een keertje terug las, kon ik me voorstellen dat je het zo opvatte.

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb gelezen dat de kaartjes voor Lady Gaga alleen per creditcard betaald kunnen worden, dus ik denk dat je er sowieso niet veel aan hebt om nu snel het geld te verzamelen...
    Ik baal er van als een stekker trouwens, ik HEB GEEN CREDITCARD en ik wil zooooo graag gaan!

Ik kan de tickets wel betalen trouwens, maarja het is toch een hoop geld...dus ja ik zou ook liever 'snel' wat geld binnenhalen voor die tickets zodat ik verder geen extraatjes moet laten vallen. Maar ik heb het voor haar wel over. ;)

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    :D
    Dacht ik ook al aan. :D

Ik zou het nooit doen, maar 't is wel een goed antwoord op de vraag.

11. tulip

tulip Niet meer actief

waarschijnlijk niet, maar met die wetenschap zou ik elke euro liever opzij zetten om de tegenslag ook maar 1 euro minder te maken dan naar een concert te gaan.

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh trouwens... ik bedenk me net nog dat er ook websites zijn om een flashlening af te sluiten. Dan kun je echt snel aan een paar duizend euro komen. Niet in de tienduizend... Maar dat concept is bedoeld voor mensen die het ook heel snel weer terug kunnen betalen.

Verder helemaal niks gelezen hier, dus misschien sla ik de plank wel volledig mis, of is er al een dergelijk antwoord gegeven, maar goed... Misschien is het wat voor TS?

13. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Wanneer begint de verkoop?
    Daar zou ik wel eens heel willen, lijkt me wel een beleving!!

14. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Nou zal ik ook even een tip geven..
    Heb meerdere pagina's gelezen, maar deze niet zien staan.

Heb je enkele redelijk waardevolle spullen, of gewoon spullen die wel wat waarde hebben? Breng ze naar een pandjeshuis! Hier krijg je geld voor je spulletjes, plus een termijn deze spullen weer terug te kunnen kopen.

LET WEL OP! Ben je te laat, ben je je spulletjes kwijt. Dus zorg dat je zeker weet je spulletjes (bijv sieraden, spelcomputer, audio) terug te kunnen kopen, of gebruik hier geen spullen met emotionele waarde voor (bijv een ring die je geerfd hebt)!

15. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    € 165 voor 1 kaartje? Holy Shit!
    Mag je dan bij haar op schoot?

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Volgens mij is dat voor 2 kaartjes...

17. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    #117 MissXX, 11 apr 2012
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
    En op zich ben ik ook van mening dat wanneer je bijna geen geld hebt je beter geen geld aan dit soort dingen uit kan geven, laat staan hiervoor te lenen.

Ik heb vaak zat mijn laatste geld uitgegeven om naar een festival of concert te kunnen, dat geef ik onmiddelijk toe. Maarrrr.. Toen had ik wel een heel ander leven, kon ik geen boodschappen doen at ik wel bij iemand anders of gewoon brood (dit gebeurde niet heel vaak hoor). Ach ik was net volwassen, studeerde en mijn leven vast een feest!

Nu ben ik al wat langer volwassen ;) en ben ik ook nog eens moeder. We hebben een eigen huis en noem maar op. Alleen studeren doe ik nog steeds! ;) Maar ik zou er dus echt niet aan moeten denken mijn laatste, of zelfs geleende, centen uit te geven aan een concert. Nu kan ik me sowieso niet voorstellen geen geld te hebben om iets niet te kunnen doen, maar als je dan al geen geld hebt en dan toch zulke dingen willen doen? Tsja, dat is dan niet altijd even slim!

Anderzijds.. Misschien heeft TS het altijd prima voor elkaar, en als ze bijv geld op spaarrekening van kindje heeft staan hier juist niet aankomt. Dit kunnen wij vanaf hier natuurlijk niet beoordelen..

18. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    :D Wanneer begint de voorverkoop??

19. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Belachelijk zoveel geld, zou ik toch lekker de DVD kopen.
    Ook belachelijk als je het wel kunt betalen. Sommige gezinnen kunnen/moeten daar een maand van eten!

Maar ja je bent fan dus...
    Geen geld, geen eten in huis, kindjes alleen maar brood met pindakaas, kapotte schoentjes, wasmachine stuk, huur/hypotheek niet meer kunnen betalen....maar dan ben je lekker wel naar lady gaga geweest.....ik zou er geen plezier aan beleven....zou dan lekker een dagje met de kids naar de efteling gaan oid, houd je ook nog wat over.

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Zó veel geld uitgeven om tussen allemaal krijsende homo's in te gaan staan?! :D
    Ik weet wel wat leukers te doen!

Deel Deze Pagina