Hoe snel aan geld komen

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Sorry, maar hier ben ik het ook mee eens hoor.
    Ik kan natuurlijk niet op to dr spaarekening kijken, maar geloof ook niet dat daar veel op zal staan.
    :(

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    De 16e begint de verkoop om 10.00u ;)
    Volgens mij kun je nu wel voorverkoop doen, maar alleen met een Mastercard ofzo.

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Omdat sommige gezinnen daar een maand van kan eten, wil niet zeggen dat iemand die er wél geld voor heeft, belachelijk is omdat ie wel kaartjes koopt hiervoor. ;)

En je kunt ook overdrijven he, ik lees nergens dat haar kindjes alleen maar brood eten, en dat ze de vaste lasten niet kunnen betalen. Beetje erg kort door de bocht.

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mee eens!

5. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb even snel gekeken, ben niet heel goed in zoeken..
    Er worden namelijk via veel (louche) sites kaarten aangeboden (nooit intrappen dus!).. Maar als ik het goed zie varieeren de prijzen van 55 tot 90 euro, dus het moet iets goedkoper kunnen neem ik aan?

Thanks, zie het nu staan ja..
    Die kaart hebben we helaas niet. :(

6. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Reactie van kipjestok is wel wat overdreven.
    Wat zouden we dan wel met ons geld mogen doen?

7. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ik heb dit topic niet helemaal doorgelezen (zeg maar helemaal niet), maar heb wel de volgende wijze raad:

kun je je die ouderwetse dingen nog herinneren die men ooit 'centjes' noemde? Wel, als je die bij elkaar verzamelt kun je ze in de tuin planten. En als je héél hard hoopt/droomt bij volle maan, én zeven groene eenden (de auto variant) telt, en nog een paar andere andere dingen geloof ik, groeit daaruit een geldboom.

Bij sommige mensen schijnt het geld op hun rug te groeien, maar volgens mij is dat een fabeltje...;)

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja wij hebben ook geen creditcard. En hier in België kun je de kaarten ook alleen met zo'n kaart kopen, ik vind het echt zooooo f*cking jammer!!!

9. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ja dan vis je heel vaak naast het net!
    Ik ging geregeld naar Q-dance feesten, en ineens was het alleen nog maar mogelijk met een creditcard kaarten te kopen, heel vreemd. Ik neem namelijk heel bewust geen creditcard & dus ook geen feestje meer aanwezig geweest! ;)

Hebben je ouders/schoonouders niet zo'n kaart?
    Misschien dat zij dan eens zo voor je kunnen betalen.
    Heeft mijn moeder wel eens gedaan voor me bij het boeken van vliegreizen, het geld gaf ik dan direct aan haar.

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nee die helaas ook niet...de enige persoon die ik ken met een creditcard is een vrouw waarvoor ik poets, en daar ga ik het niet aan vragen. :D

11. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    En na de presale ook niet mogelijk op een andere manier te betalen?
    Vooraf betalen of onder rembours laten verzenden?

Echt vreemd dat ze dit steeds zo moeilijk maken!
    En ergens in de rij staan loont geloof ik ook niet meer..

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Voor onze vakantie hebben we ook speciaal moeten bellen omdat het normaal alleen via creditcard te boeken was. vind het erg onhandig, heb ook heel bewust niet zo'n ding!

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Volgens mij niet...de pest is ook dat de kaartjes waarschijnlijk HEEL vlug uitverkocht zullen zijn, dus ik vrees heel erg dat ik achter het net ga vissen. :(

14. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

omg om sommige berichtje lig ik echt dubbel geniaal:D:D;)

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jeetje dames...
    Hoe weten jullie nou wat wel of niet op der spaarrekening staat of niet
    En of ze rond komt of niet :(

Ik kom ook rond maar ondanks dat pluk ik heus niet ff 160 euro ut mn binnenzak hoor...

Jullie allemaal wel dus?

Ik moet ook gewoon sparen voor de duurdere dingen
    En nee wij eten niet elke dag brood , lopen ook niet met kpotte schoenen e.d ;)

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    #136 Zara75, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
    Lijkt mij zeer duidelijk , anders was to niet zo wanhopig op zoek naar een manier om snel geld bij elkaar te sprokkelen.

En ik kan inderdaad dat geld met gemak ophoesten, alleen ligt het er maar net aan waar je prioriteiten liggen qua uitgeven.

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @TS; klopt het dat je in NL ook alleen met creditcard kan betalen?

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    75 euro voor een kaartje, mijn God zeg. Moest ik toen ook neerleggen voor Robbie Williams. Je kunt de kaartjes nu al kopen zag ik (soort van voorvoorverkoop dan ofzo? :p). Tja, ik hoop dat je het geld bij elkaar krijgt. Altijd leuk als je je favo artiest in het echt kunt zien. Kun je niet eventueel kijken voor kaartjes in bijv. België of Duitsland? Misschien geeft dat je iets meer tijd om geld te sparen?

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Edge; de kaartjes voor België gaan morgen al in de verkoop. ;)

20. tulip

tulip Niet meer actief

Eens, als ze het zo graag wilde en van de spaarrekening,af kon halen, had ze dat als grote fan wel gedaan en later teruggestort.

Maar ts oke, mijn antwoord is dan: haal het van je spaarrekening af en stort het later terug, probleem opgelost.

Deel Deze Pagina