Hoe snel aan geld komen

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    heb zo goed als heel t topic doorgelezen, en wat ik wel erg grappig vind, is dat TS totaal geen aandacht besteed aan de discussie die hier bezig is, maar alleen maar reageerd op de mensen die haar serieuse tips geeft.... en toch blijft de discussie aan de gang ;)

ts: hoop dat je nog aan kaartjes kan komen, en vind t super van je dat je deze discussie langs je heen laat gaan haha..! :)

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Je hebt zo'n site. Saldodipje geloof ik dat het heet. Kun je voor een maand geld lenen geloof ik en de rente valt ook nog mee. Maar weet niet hoe het precies werkt, zag het op TV.

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    165 euro heb ik heus wel over (zit niet in mijn binnenzak maar staat gewoon op mijn betaalrekening ;)), maar niet voor een concertkaartje.

Als je er graag heen wilt, zou ik het vragen aan mijn ouders als voorschot op twee verjaardagcadeaus ofzo. De laatste keer dat ik zoiets gedaan had was ik 18 en net op kamers, het zou nu echt niet in mijn hoofd opkomen om voor zoiets bij mijn ouders te lenen, maar ik kan me voorstellen dat je er graag heenwilt.

Gokken, loterijen, allemaal zeer kleine kans van slagen en kosten ook weer geld.

Ik denk dat snel iets (groots) proberen te verkopen via MP (of bol.com als je bv. nog actuele studieboeken hebt ofzo) je beste kans is!

4. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Gaan dealen/ wietkwekerij beginnen :D

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    weet je dat er voortaan ook pipaid creditcards bestaan !

daar zet jij je gespaarde centjes op ! ..
    en dan kan je die gewoon gebruiken :)

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dat wist ik niet...
    Ik zal waarschijnlijk te laat zijn, maar ik zal er even info over zoeken, thx!!

7. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Tip voor de dames in Belgie:
    Bij de bank met het groene appeltje (begint met a en eindigt op rgenta) betaal je niets voor een visakaart. Je kan deze gratis aanvragen bij een zichtrekening (je hebt ook geen dossierkosten of jaarlijkse kosten oid). Wel opletten: bancontact met een visa kost je 1 euro en betalen in het buitenland kost ook 1 euro. Internetbankieren ed is gratis

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    weinig mensen weten het maar het bestaat echt
    voor dit soort dingen is het bijzonder handig !

9. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Werken... Als je bij een uitzendbureau aan de slag gaat heb je vaak de volgende week al geld op je rekening staan.

Anders een doorlopend krediet aanvragen bij de bank, wij hebben dat altijd al voor noodgevallen. Nou weet ik niet in hoeverre dit een noodgeval is voor je :p.

En anders je tv naar een pandjesboer brengen. Of je computer, of je bed, of je man, of iets anders haha. Dat kun je dan een afgesproken tijd later weer terugkopen.

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb een bank gevonden waarbij je normaal meteen een kaart krijgt als je het aanvraagt!! Ik ga er zodadelijk naartoe, hoop dat het lukt!! Sowieso super bedankt voor de tip!!!

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Okee nou fijn voor je dat jij dat wel heb
    Maar dus niet iedereen heeft dat

En dat betekend dan heus niet dat je elke dag brood moet eten en met kapotte kleren moet lopen:(

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Lovepeet; ben naar de bank geweest heb zo'n prepaid kredietkaart gekregen!!! Hij is al actief en alles. :) Nu hopen dat ik er morgen doorkom en de kaartjes kan bestellen!! Echt super bedankt!!!

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Helemaal mee eens. Zou bijna denken dat ze jaloers is.

165 is echt veel geld. Belachelijk veel voor 1 artiest eigenlijk. Concerten worden steeds duurder, erg jammer. Maar als TS dat eraan uit wil geven wie zijn wij te zeggen dat ze dat niet mag/moet?
    (bedoel ik jou niet he jusi dit is even voor iedereen gezegd)

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

TS heeft als even niet gereageerd zou ze toch wat tips van ons aan het uitzoeken zijn? haha!

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

#155 LittleMonsters, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2012
    Je eerste zin komt niet echt aardig over zeg..

Lees ik nu goed dat er gewoon kriedietjes worden afgesloten :$

Onn topic

Misschien kun je als straatmuziekkant aan de gang en dan liedjes van gaga van zingen :D

Zou trouwens ook graag heen willen maar vind het een hele hoop geld koop de dvd wel als die uit is

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heb je het over mij? ;)

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ging om een prepaid credit card;)

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik zag in het begin van het topic over lenen.. Als je dAar voor gaat lenen ben je niet goed wijs hoor:)

En geen idee of jij ook gaat lenen ?

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hihi 2 zielen...:D

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nee hoor, ik ga niet lenen!
    Ik dacht dat het een reactie op mij was van hierboven. ;)

Deel Deze Pagina