Hoe snel aan geld komen

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hahaha:D

Ben wel jaloers hoor!!

Tis dat ik het geld er ECHT niet voor heb anders had ik graag gegaan!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Niet echt.. ;)

Maar vind het wel erg dat mensen het als tip geven.. Eerst wou ze à
    Een hondje kopen daar had ze het geld ook al niet voor en nu weer tickets dan denk ik Tjah misschien kun je gewoon niet heen en moet je dat accepteren als die kaarten morgen de verkoop in gaan moet je zeker snel der bij zij want die zijn volgens mij binnen een uur uit verkocht.. Nou via een normale weg kun je geen 165 euro in een dag regelen ( verkopen via mp etc etc )

3. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Reageer eerst even hierop, dus misschien dat het al genoemd is..
    Maar I-deal betaling is ook mogelijk.

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Dat is misschien wel zo...

Bij mij was het echt een kwestie van geen creditcard hebben, niet het budget. ;) Alhoewel ik ook graag het geld zou 'krijgen' of ergens mee compenseren. :D

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    In België kan dat niet. ;)
    Maar het maakt niks uit, heb een prepaid creditcard aangevraagd dus probleem opgelost. ;) Nu alleen nog hopen dat mijn vriend er morgen in slaagt tickets te bestellen! (ik moet werken zelf)

6. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik las het zonet ja, goed man! Succes!!
    Ik ga maandag voor 10.00 uur klaar zitten.. :)

Ik zag dat je hier in NL een account nodig hebt om kaarten te kunnen kopen, dus deze heb ik alvast aangemaakt. Misschien dat het bij jou ook nodig is, en als je dat alvast gedaan hebt ben je sneller!

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ik hoop dat je naar het concert kan...

hoe je aan geld kan komen?
    tja marktplaats spullen verkopen, of een dienst aanbieden (bijvoorbeeld schoonmaken oid)

succes

8. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ehhmm gewoon, een baan zoeken en werken!

9. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    En anders is het altijd nog een optie geld opzij te leggen en eventueel tegen een meerprijs kaarten te halen op een ander tijdstip, via Marktplaats bijvoorbeeld..

10. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Ik zou voor iedere reactie in dit topic een euro vragen en voor de onzinnige 2 euro, dan heb je én je kaartjes én de reis én nog een drankje daar ;)

Wat zijn de meeste reacties erg zeg... Veel succes ladygaga, ik hoop dat je het voor elkaar krijgt kaartje te kunnen kopen!

11. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ik vraag me helemaal niet af hoe Lady "geldtrekker" Gaga snel aan haar geld komt.

Boycotten die hap, kom op, die prijzen zijn Belachelijk..

12. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Op de site staan kaartjes genoemd van 55 tot 90 euro.
    Dat valt toch wel mee?
    Het hoeft toch ook weer niet voor niks weg gegeven te worden?

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja ik heb een account aangemaakt! :) Jij ook veel succes!

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik vind de prijzen ook mee vallen eigenlijk, had meer verwacht!

15. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed, mijn reactie een paar pagina's terug was misschien een beetje overdreven. Mijn humor, blijkbaar storen een aantal zich eraan, jammer.
    Maar het is toch niet zo raar dat ik vind (en velen met mij uit de reacties te lezen) dat je eerst in de eerste levensbehoeften van je gezin voorziet, voordat je geld gaat uitgeven aan zoiets luxe en duurs als een concert van lady gaga?

16. tulip

tulip Niet meer actief

vind ik ook niet, en iedereen kan zo verbolgen reageren over deze aanmerkingen, maar ik vind het wel normaal dat je het op je rekening hebt staan en anders op zn minst op je spaarrekening. Maar daar geeft ze geen antwoord op, dus ik weet wel zeker dat ze dat niet heeft. En dan vind ik het gewoon lomp en egoistisch dat je daar je geld aan uit geeft.

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Vond ik ook wel mee vallen.. Hoe dan bij die 165 kwam ja misschien vip kaarten.. Maargoed 55 euro is al een stuk makkelijker te realiseren

18. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Thanks!!

Kipjetok, natuurlijk is het belangrijker eerst in je levensbehoeften te voorzien. Maar er zijn ook mensen die het er wel voor over hebben en het kunnen betalen, zonder gek te zijn. :)

Voor Madonna heb ik een keer 185 voor 2 tickets betaald, dat is de hoogste prijs die ik ooit betaald heb en ben naar redelijk wat grote artiesten geweest..

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Maar waar staat het dan dat ze het gewoon helemaal niet heeft en verder niet in levensbehoefte kan voorzien? Dat vind ik nogal een aanname! Omdat ze gewoon geen zin heeft om op al die vragen te antwoorden, betekent dat toch niet dat ze het niet heeft?
    Ik heb het geld ook, maar als ik makkelijk 150euro zou kunnen verdienen(event. door verkoop) dan zou ik dat ook fijner vinden dan mijn spaarrekening aan te spreken.

20. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL

Als je goed leest...in de 3 regels die TS op dit forum geplaatst heeft...wil ze SNEL aan geld komen. Als ze dat geld op haar spaarrekening heeft staan (zoals jij hier een soort van aanneemt), lijkt dat me toch wel de snelste weg, die spaarrekening...En volgens mij gaat deze discussie allang niet meer over TS...die is namelijk geld bij elkaar aan het schrapen om de kaartjes te betalen.

Deel Deze Pagina