Volgens mij berekening nu 4 weken en bij een rare beweging opspringen omdraaien krijg ik kort een scherpe pijn. Is dit al banden pijn?
Dat kan best hoor. Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook al vrij snel, vooral bij het niesen. En bij deze zwangerschap had ik het zelfs al 2 dagen voor mijn nod. Het kan gelukkig geen kwaad, maar is wel vervelend.
Ohh dat verklaart wat ik heel soms voel als ik hoest of nies! Dan lijkt het alsof er een spanning/ felle pijnscheut vanuit de zijkant in mn buik wordt aangetrokken en daarna langzaam weer ontspant. Is dat dan bandenpijn? Ik voelde het een paar dagen geleden voor het eerst.
Ja dat is typisch bandenpijn!! Voor mij een van de eerste zs symptomen nog voordat ik n positieve test had!
Ik had het ook in week 4 en 5 van m'n zwangerschap: zo'n scherpe pijnscheuten die vertrokken vanuit m'n liezen, daarna is het eigenlijk weer overgegaan en tot nu toe heb ik er eigenlijk weinig last van, enkel heel af en toe maar.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik vanaf een week of vijf veel last van bandenpijn. Zelfs wanneer ik liep voelde ik het pijnlijk trekken. Bij de tweede zwangerschap was het al een heel stuk minder en nu heb ik er bijna geen last van.
Jeps kan wel degelijk 😊 Bij mijn zoontje oom zo vroeg al, nu met een week of 8 Had ik er last van.