Hoi! Ik heb even een vraagje Ik kolf nu fulltime omdat het voor de kleine te zwaar is om uit het tepelhoedje te drinken Hij moet teveel moeite doen dus is daarna heel onrustig en niet verzadigd Tepelhoedje is trouwens omdat het niet lukt om zonder aan te happen Maar nu is mijn vraag Hoe krijg ik meer productie met kolven Ik kolf al elke 3 uur ongeveer Ook snachts als hij z'n flesje krijgt kolf ik daarna nog Hopelijk hebben jullie tips Want wil heel graag dat hij borstvoeding blijft krijgen
Is er goed gekeken naar tongriempje en lipriempjes? Misschien kan dat een reden zijn dat je kindje niet goed aanhapt.
Waarom wil je meer kolven? Is het op het moment niet genoeg? Je kunt clusterkolven om je productie wat op te krikken, daar zijn verschillende schema's voor te vinden op borstvoeding.com
Ik krijg er overdag maar gemiddeld 50cc uit. En hij drinkt al 80cc . Dus moet steeds bijvoeden Het liefst heb ik dat hij alleen borstvoeding krijgt Maar dat gaat nu dus helaas nog niet Oke dan ga ik daar eens op kijken 😊 bedankt!
Ja dan zou clusterkolven wel een idee zijn, daarmee boots je eigenlijk het clusteren van je baby na. Daarnaast kun je bv thee drinken, bijvoorbeeld van weleda. En ook cashewnoten en havermout schijnen een positieve invloed te kunnen hebben. Als dat allemaal niet werkt kun je ook nog "boezemvriendjes" gaan slikken (kruidencapsules van eurolac) of domperidon gebruiken.