Cyclus

Discussie in 'Miskraam' gestart door angel02, 4 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Beste mensen
    Heb helaas met 6.5 week een mk gehad .:( Ben helemaal schoon dat is
    Wel een fijne gedachte . Maar nu wil ik eigenlijk door gaan .zijn er hier meer die dat gedaan hebben .en was jullie cyclus hetzelfde minder lang of langer. En waarneer zijn jullie begonnen met ovulatietesten ☺

2. AliceinW

AliceinW Niet meer actief

Hey meis. Allereerst: *ochtendknuffel*

Ik had mijn eisprong 21-24dagen nadat het weefsel afkwam met 5+3. Dus was korter zwanger.. maar toch schijnt dat wel een beetje een "gemiddelde" te zijn als je baarmoeder erna ook meteen schoon was.

Ik had geen ovu testen gedaan maar ik heb altijd heel duidelijk vruchtbaar slijm dat er alleen dan is.

Aangezien ik normaal een cyclus van 35-38 dagen heb was dat voor mij relatief snel.

angel02 vindt dit leuk.
  3. Chanan82

Chanan82 Bekend lid

21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Niet helemaal vergelijkbaar misschien. Ik had na 11 weken een curettage (vruchtje was met 7 weken en vijf dagen gestopt). Deze was op 28 september 2021, op 9 en 10 oktober 2021 nog medicatie gehad om het verder leeg te maken. En rond 20 oktober 2021 had ik mijn eerste eisprong. Die ronde dus niet zwanger geworden. Tijd erop wel. Het kan dus snel gaan. In principe zeggen ze dat je na twee weken een eisprong zou kunnen verwachten. Succes!

angel02 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina