Ik heb 2,5 week geleden een miskraam gehad.. Een paar dagen later voelde ik me lichamelijk best goed. Nu ben ik opeens misselijk (sinds paar dagen). Stond laatst een eitje te bakken voor mn vriend, moest gewoon wegrennen (kon die lucht echt niet hebben). Eten lukt ook niet zo best. Voel opeens ook weer 'plopjes'in mn buik..die ik in het begin ook voelde. Dacht eerst, ik beeld het me in..voel me gewoon nog zwanger. Maar ik ben helemaal niet misselijk geweest tijdens zwangerschap. Huisarts zegt dat het idd door hormonen kan zijn. Hoop dat het vanzelf over gaat..ben normaal niet zo'n misselijk typetje zeg maar..Iemand hier toevallig ook last van gehad?
ik heb er last van gehad maar toen was er dus toch nog wat achtergebleven. Heb je een controle echo gehad?
Oh, wat vervelend zeg! Ja, vorige week echo gehad. Het zag er netjes uit. Begin soms te denken..het zal toch niet..dat ik opnieuw zwanger ben? Kan dat meteen? Ondertussen kan ik alleen maar afwachten, volgens vk zat mn menstruatie eraan te komen (nog niks van te merken). Testen heeft totaal geen zin, omdat je 2 maanden na miskraam nog positief kan testen..pff hou hier niet van..wil gewoon weten wat dit is. Als het deze week aanhoudt, neem ik toch even contact op met de vk.