Hoi. Op voorhand al mijn excuses voor deze vraag. Weet iemand hoe lang sperma kan overleven op je vingers? Klinkt misschien een domme vraag, maar gisteren heb ik mijn vriend gepijpt. Nadien heb ik mijn handen gewassen met water, maar heb dan ook nog geholpen met het opruimen van sperma op z'n buik met wc papier en ik heb denk ik mijn handen niet meer gewassen nadien. Toen hebben we nog naar een serie van 40min gekeken en ben ik nadien naar mijn huis gereden. Eenmaal thuisgekomen, ging ik naar mijn bed en dus vergeten mijn handen te wassen, maar ben wel met een vinger bij me naar binnen geweest, een uur ofzo nadat ik m'n vriend had gepijpt en dus zijn sperma heb aangeraakt. Ik denk dat de kans weer heel klein is, maar zou toch graag horen wat anderen denken. Aangezien op het internet soms staat dat het een paar minuten overleeft en soms staat er een paar uur. En ja binnen een maad zal ik een spiraaltje laten plaatsen, zodat ik me hier nooit meer zorgen om moet maken!
De levensduur verschilt van man tot man. Ligt ook aan de kwaliteit en de omstandigheden. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
Ja ik heb in de tussentijd vanalles aangeraakt en het is niet dat lmijn vingers “nat” waren, anders had ik er zeker wel aan gedacht om ze te wassen
dus het is ook niet erg als ik met mijn vinger echt mijn baarmoedermond heb aangeraakt een uur nadien?
Wordt een poll over wel of niet de MAP innemen een maandelijks terugkerend iets? Dan lijkt dat spiraaltje me inderdaad een goed idee... Nee, onmogelijk dat je hiervan zwanger bent.
daarom dit ik me dus al excuseerde op voorhand haha. Ik denk zelf altijd van oh dat zal wel niet erg zijn, maar voor de zekerheid wil ik het toch eens vragen en ja ik zou het zo snel mogelijk willen laten plaatsen, maar heb spijtig genoeg de hele maand januari examens, dus leek me nogal risky
Nee dat zal heus niet hoor. Wel is het vrij onhygiënisch om zonder je handen te wassen met je vinger naar binnen te gaan. Vanwege kans op infecties.
Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik moet echt moeite doen om mijn baarmoedermond te vinden, die zit flink hoog en diep. Ik vind t een gek verhaal dit, maar ik zal hier ye oud voor zijn gok ik
Ik denk dat je idd wel moet stoppen met dit soort vragen.. je hebt alleen een kleine kans op zwanger worden als je vriend in jou klaar komt en je toevallig net rond je eisprong zit.. verder is die kans uit jouw omschreven situaties echt vrijwel nihil.. dan ben je wel een soort wereldwonder, mocht je zwanger raken.. @Izzie7676 ik voel mijn baarmoedermond ook al vrij laag hoor.. denk dat dat per vrouw verschild.. maar idd kan ze beter iets hygienischer te werk gaan
Ja? Serieuze vraag hoor maar ik moet echt moeite doen om mijn baarmoedermond te raken( moet utrogestan zo hoog mogelijk inbrengen en ik kom niet bij mijn bbm) En eens met betrekking tot hygiëne
akkoord over de hygiëne, als ik een tampon of dergelijke gebruik was ik ook altijd mijn handen voor en na, maar dat ben ik dus gisteren vergeten. dus conclusie: geen map nodig?
Ik gok om lollig te doen gezien deze vraag (en je vraag met soortgelijke strekking in je vorige topic) nogal bizar is
@RoGiJuLi, deel jij ook dezelfde mening als de andere dames? Ik zie dat jij hier heel actief bent en veel dingen weet