Toen we 5 jaar samen waren heb ik mijn spiraal laten verwijderen en na anderhalf jaar en een operatie was ik zwanger!
Wel snel al over gehad, ik was 35 dus klokje tikte hard en wilde weten of het er nog in zat, hij wilde het ook wel maar we wilden wel eerst een stabiele relatie hebben...na ruim 2 jaar vonden we het tijd om te stoppen met de pil en weer 2 jaar later waren we papa en mama...net op tijd want na m'n 40-ste wilde ik het niet meer!
Na bijna 3 jaar gestopt met de anticonceptie, een half jaar gewacht en toen ervoor gegaan. 4 jaar samen toen onze zoon geboren werd.
Ik ben 11 maanden na onze ontmoeting gestopt met de pil (sept 2007), ik was toen 20. April 2008 getrouwd en in maart 2009 was ik zwanger.
We kennen elkaar al heel lang (we waren net geen 17), dus toen was het nog niet echt aan de orde.. Sinds 2002 kennen we elkaar, in 2007 woonden we samen, 2008 getrouwd en oktober 2011 ben ik gestopt met de pil Maar natuurlijk hadden we het er ook wel eerder over, tis handig om te weten of je dingen hetzelfde ziet voor je toekomst..
Ik wist al heel jong dat ik heel graag moeder wilde worden, maar ik heb voor mezelf altijd gezegd dat ik pas aan kinderen wilde beginnen als ik een stabiele relatie had en een goede omgeving om een kind in op te voeden (ook financieel gezien). Mijn man en ik leerden elkaar kennen in 1999 toen hij 17 was en ik 16. We hebben in november 2011 voor het eerst gesproken over het krijgen van een kleintje samen, omdat we toen ook bezig waren met verhuisplannen en we er beiden aan toe waren. Februari 2012 kreeg ik mijn vaste aanstelling bij mijn werkgever en eind van die maand ben ik gestopt met de pil, na 17 jaar gebruik. 1 april 2012 was ik zwanger, 17 december 2012 zijn we verhuisd en op 4 januari 2013 is Robin geboren. Is dus allemaal heel snel gegaan.
ik vind sommige echt snel hoor hier na 3 jaar we wilden eerst nog veel dingen met zijn tweeen ondernemen.
Wij hebben elkaar leren kennen toen we allebei 20 waren, en kinderen leek ons leuk, ooit, maar niet op korte termijn. Pas toen we tegen de 30 liepen en gingen trouwen ging er bij opeens iets 'tikken'. Kort na de bruiloft de pil de deur uit gedaan en een goed jaar later was ik zwanger. Ik ben heel blij met het feit dat we zo rustig aan hebben gedaan. We hebben in de jaren samen alles kunnen doen wat we wilden, en nu we iets meer aan huis zijn gebonden door ons kindje genieten we daar alleen maar met volle teugen van. Nooit het idee dat we iets hebben moeten opgeven of hebben gemist of zo, die tijd hebben we gehad, en nu zitten we in een hele nieuwe, superleuke fase.
Nooit kinderen gewild, beide niet. Onverwachts toch gebeurt, na 5,5 relatie waarvan bijna 1 jaar getrouwd
Na 3 jaar hebben wij ervoor gekozen om te stoppen met de pil en te zien wat er zou gebeuren.. tot onze verrassing was het gelijk raak!
Vanaf het begin af aan hebben we het erover gehad. En was het gauw duidelijk dat we graag kinderen willen. Na 4 jaar zijn we er voor gegaan en we zijn nu bijna 2 jaar verder zonder resultaat nog.
Wij waren al heel jong bij elkaar (ik 15 hij 16) en na 9 jaar begon het te kriebelen (was dus 24) en hebben we de pil de deur uit gedaan. Weer 6 jaar later ( was toen 30 ) was er nog niets en naar de dokter geweest en de moeilijke beslissing gemaakt om niet de mmm in te gaan (vanwege mijn ms). Weer 2 jaar later (was 32) ben ik bevallen van onze zoon en weer 3 jaar later (was 35) van onze dochter. We zijn nu dus 24 jaar samen waarvan 14 jaar getrouwd en hebben 2 kinderen.
De 1e keer na een jaar samen zijn.Ik was na 6 maanden in verwachting. De 2e keer dachten we niet eens aan kinderen (te oud) en kregen we beide de verrassing van ons leven (zie onderschrift)
Ik werd onverwacht zwanger van de eerste (toen ik 'm net drie weken kende kwamen we erachter, het was dus meteen de eerste keer raak). Wij hadden het dus al heel vroeg in de relatie over kinderen. Gelukkig waren we het er meteen over eens dat we het kindje wilden houden.
Uhm toen ik 16 was Op mijn 10e riep ik altijd al dat ik jong moeder wilde worden. Toch maar niet op m'n 16e maar toen ik 25 was,was ik er klaar voor. Helaas vriend niet. Nieuwe relatie toen ik 28 was,hij wilde nog een paar jaar wachten *zucht* Begonnen toen ik 32/33 was,nu bijna 4 jaar en nog wat later nog steeds met lege handen
Wij zijn 3 jaar samen, daarvan wonen wij 2,5 jaar samen en we zijn 2 jaar getrouwd. Doordat ik pcos heb raakte ik eigenlijk echt geobsedeerd door het zwanger worden. Ik was zo bang dat het misschien wel jaren zou duren of nooit zou lukken. En bij elke zwangere vrouw die ik zag kreeg ik jaloezie (ja echt belachelijk ik weet het!). In februari ben ik naar de HA gestapt om de kinderwens, die heeft mij doorgestuurd naar gyneacoloog. Ik moest nog 6 kilo afvallen voor we met behandeling zouden starten, maar ik ben toch onverwacht op natuurlijke manier zwanger geraakt. Als ik geen pcos had zou ik niet zo'n haast hebben maar ik kan niet wachten tot ons zoontje in m'n armen ligt .