ik ben helemaal blij ben er vandaag achter gekomen zwanger te zijn dus tis nog heel pril . maar nu is t wachten op de echo's en de eerste tekens van leven . heb er al 1 dus weet hoe t voelt en tis geweldig , moest al zolang wachten tot ik mocht testen en nu moet ik lang wachten op me kindje hahahaha maare met hoeveel weken voelde jullie je 2e kindje ??? heb es ooit gehood dat t met een 2e eerder is namelijk
Ze zeggen meestal eerder. De eerste was met 17 weken, dat waren plopjes. En met 19/20 echt gevoeld. Nu al met 15/16 weken en als ik ervoor ga liggen al echt gevoel van zwemmen in mijn buik.
Mijn zoontje voelde ik met 17 weken. Bij de tweede heb ik de placenta voor maar toch voelde ik de baby duidelijk rond week 16/17
met mn zoontje was mn buik rond 20 weken zichtbaar en nu rond 18 weken. Maar hij is nu wel even dik rond week 25.
Bij mijn dochter lag de placenta voor en voelde ik haar met 17 weken duidelijk, mijn man voelde haar met 19 weken als ze erg druk deed. Bij deze baby ligt de placenta bij mijn rug en voelde ik plopjes rond 11 weken en duidelijk een kindje bewegen rond 14 weken. Mijn man kon de baby voelen met 16 weken. Spannend he zo'n tweede zwangerschap, het is toch allemaal weer anders!
id spannend , had t moit verwacht . heb wel t idee dat mn buik meer opgezet is nu al , ik weet wel van de vorige dat ik mijn broek niet dicht kreeg met 13 weken , had toen al een klein bolletje (ben verder niet dik )