pff

Discussion in 'Zwangerschap' started by mamavd, Mar 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavd

mamavd Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,598
    0
    0
    ben nu bijna 12 week zwanger en dan moet als het goed is de misselijkheid iets minder worden... ik hoop het zo...
    zie het niet meer zo zitten na 6 weken dag in dag uit misselijk en al 2 ziekenhuis opnames omdat ik uitgedroogd was en niet stopte met overgeven..;)
    zijn er nog meer mensen die het hebben gehad? wanneer ging het bij jullie weg?

2. Cos

Cos Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    2,687
    0
    0
    Ik heb het zelf ook extreem. Nu drie keer ziekenhuisopname gehad. Ik zit volledig op vloeibare voeding van nutricia.. Heel naar.

Ik heb nog hoop dat het overgaat.

Zelf heb ik HG er is ook een topic bij gezondheid. Daar zijn meer meiden met extreme misselijkheid.

Ik ben nu zelf begonnen aan homeopatische middelen van A Vogel Nux Vomica D4. Dit helpt wel in combi met de andere medicatie die ik heb.

Je mag het veilig gebruiken tijdens de zwangerschap.

3. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @nmama

Ik ben ook er veel misselijk geweest en gelukkig is het nu echt een heel stuk minder. Ben nu iets meer de 18 weken en vorige week was het ineens zomaar een heel stuk minder dus wie weet. Hoop voor je dat het snel wat minder wordt.

Liefs

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Bij mij werd het rond de 18 weken opeens iets minder. Hopelijk voor jou ook. Ik geef nu nog regelmatig over, maar er zijn ook momenten dat ik niet misselijk ben (wat wonderlijk is).

5. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

Jan 4, 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    ben 31 weken en nog steeds bijna dagelijks misselijk had emesefane gehad maar dat hielp voor geen meter
    gelukkig niet meer de hele dag maar wel vaak in de ochtend weet ook niet wat ik er tegen moet doen want kruidig eet ik niet
    eet fruit en probeer de vetten te laten staan

maar ja alles voor de beeb

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Hier ook zo misselijk geweest, heeft tot ongeveer 20 weken aangehouden... Na die tijd op moeten letten dat ik éérst ga eten als ik uit bed kom en dan derest (douchen/aankleden) en dan gaat het prima.

Heel veel sterkte meid! Dikke knuffel!

Share This Page