Hai ja sorry, klinkt als een gekke vraag...maar ik ben even benieuwd hoe snel je borsten reageren... Mijn zoontje slaapt in principe van 21u-09u...eerst dronk hij altijd rond 5u en dan gelijk doorslapen tot 9u/0930u...dan weer drinken om 10u.. Nu steeds vaker drinkt ie niet meer tussendoor...zo kom ik uit op 5 voedingen.. Ik heb net OF regeldagn of productiedip gehad (door 2dgn een voeding overgeslagen te hebben omdat er een flesje werd gegeven....kan dat??) Hebben ze hier op gereageerd, of waren het waarschijnlijk regeldagen? Maar nou vraag ik me af...als hij dus soms wel en soms niet in de nacht drinkt, wat houdt dit in voor mn productie... Ik kolf elke dag voor het slapen gaa dus rond 23/00u...dus het langst zijn mn borsten 10 uur znder voeding....kunnen ze dit aan, als hij nog niet elke nacht wel of niet dirnkt???? sorry mss ingewikkeld uitgelegd...hoop dta je begrijpt wat ik bedoel alvast bedankt,
Ik begrijp wat je bedoeld. Het zou kunnen dat hij na een erg lange pauze tussen twee voedingen 1 borst leeg drinkt en mar een heel klein beetje van de tweede borst. De keer dat hij om 5 uur nog wat drinkt en dan weer om half 10 zit er minder in je borsten en zal hij wel beide borsten nodig hebben. Zo speel je er een beetje mee. Het is niet heel star en strak. Je productie beweegt wel mee met wat hij nodig heeft. Ook 10 uur zonder te legen lukt op den duur. Misschien wel goed dat je voor de nacht nog even leegkolft. groet linda
hey bedankt! ondertussen slaapt hij nu een hele week al van 21 tot 9 zonder honger...is wel es wakker geworden maar vraagt niet naar de borst... dus in principe zeg je dat ze heus niet zo snel van slag raken als ik een xtje oversla....ookal heb ik maar 5 voedingen!??? oh nog 1 vraagje...mn linker borst is zegmaar het toetje...maar echt een toetje van paar slokken....ik leg em steeds als eerste aan die borst...om het wat op te krikken...maar het super wienig...ook als ik kolf is het soms maar 30 cc....en die ander 100 ofzo... Kan ik hie rnog wat aan doen, of is dit nou eenmaal zo...
Heel veel vrouwen hebben 1 goede en een 'slechte' borst. Ik zou het mooi zo laten, gaat al weken goed zo. Blijf wel die mindere borst aanbieden als voorafje of toetje, zodat ie niet helemaal afhaakt. Af en toe 6 en af en toe 5 voedingen: geen probleem; je baby groeit immers goed. Linda
sorry nog 1 x hoor... kijk ik bedoel hij krijgt nu VAST 5 voeidngen 09 12 15 18 2030 stel dat om 15 een flesje wortd gegeven....MOET ik dan op dat tijdstip kolven...of is het niet erg als ik een x dat oversla...dus van 12 tot 18 zonder legen zit... sorry voor de vragen hoor
af en toe een keer overslaan kan wel. Maar de kans dat het lichaam denkt dat er minder nodig is natuurlijk aanwezig. Elk mens is anders en bij elke vrouw is dit ook weer verschillend. Kijk hoe het gaat als je af en toe overslaat; heb je daarna het gevoel dat je productie afneemt dan is het dus niet zo'n goed idee. Lijkt er niks aan de hand dan kan het dus bij jou wel. groet linda