Ben een beetje in de war....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Miep83, Apr 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miep83

Miep83 Lid

Aug 21, 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Als eerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!:)
    Ik heb vrijdag positief getest! :D Joepie!:D Zwanger van nummer twee! :D
    Alleen nu weet ik dus niet hoelang... Ik dacht namelijk dat mijn nod morgen pas zou zijn alleen had ik vrijdag in de namiddag (ik was zo nieuwsgierig en kon het testen niet laten) dus echt een knal test! Het streepje was zo mogelijk nog donkerder dan het controle streepje! En dat terwijl ik dacht dat ik naar streepjes moest gaan zoeken omdat ik dus vier dagen voor mn nod zat. Vandaag heb ik dus een digitale test met zwangerschapsindicatie gedaan en daar stond 3+ op dat betekend dat ik dus langer dan 5 weken zwanger ben.....:( RAAR! Ik heb dus geen idee wat ik hiervan moet denken. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?:)
    Ik hoor graag wat jullie hiervan denken. Uiteraard bel ik de huisarts morgen voor meer duidelijkheid maar wil heel graag jullie mening!
    Veel liefs! :)

2. anne82

anne82 Bekend lid

Mar 16, 2008
    838
    0
    16
    hoihoi,

Hier hetzelfde probleem;
    bevallen in juni 09, niet ongesteld geweest
    ziekjes net voor de paasdagen
    voor de zekerheid getest op 4 april om eea uit te sluiten; ZWANGER!
    dinsdag 6 april test: 3+
    vrijdag 9 april: echo 5 weken (met +/- van 2 weken)

Omdat ze zo vroeg in de zw.schap niet goed kunnen bepalen hoe lang je zwanger bent, is een echo niet zo vroeg niet handig.
    Ik wilde er snel eentje, omdat ik ook al wel veel langer zwanger had kunnen zijn...

Ik weet dus nog niet hoe lang ik zwanger ben (ongeveer 6 weken nu), maar krijg 14 mei weer een echo.

Je eisprong kon wel eens wat eerder zijn, of een wat kortere tijd tussen je ei en je nod....
    Succes ermee....

3. anne82

anne82 Bekend lid

Mar 16, 2008
    838
    0
    16
    OH...EN Natuurlijk GEFELICITEERD!!!!

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb er geen ervaring mee, maar dit klinkt wel goed. Haha. Gefeliciteerd!!! :D

5. Miep83

Miep83 Lid

Aug 21, 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey chika's, :D
    Dankjewel voor de reacties!
    HAHA ja klinkt goed he? Vind het ook wel leuk maar zou ook graag willen weten hoever ik ben. Ik heb namelijk zelfs al het idee dat ik al een buik krijg?! Nou ja, we zien wel.
    Ik ben in ieder geval zwanger!!! JEEEEJ!!!!:D:D:D

6. jonibra

jonibra Niet meer actief

Allereerst: GEFELICITEERD met je zwangerschap!

Ik twijfelde heel erg wanneer ik nou mn eisprong had omdat FF iedere keer wat anders aangaf.
    Had dus de eerst mogelijke NOD getest maar dat was echt een haast onzichtbaar lijntje dus dacht dat ik idd een week langer moest wachten.
    Na die week gaf de cb 3+ aan een ging ik dus ook twijfelen.
    Heb heel vroeg (6w4d dacht ik) een echo laten maken omdat ik na mn vorige miskraam wou weten of het hartje klopte en uit uit de meting kwam toen ook 6w4d.
    Met 9w4d had ik weer een echo laten maken en toen zei de echoscopiste dat ze dacht dat ik best een weekje verder zou kunnen zijn maar dat we de termijnecho even zouden afwachten.
    MEt de termijnecho bleek ik idd een week verder te zijn.
    Een vroege echo wil dus qua meting weinig zeggen kan zomaar een week schelen.
    Veel succes met wachten...

Liefs mij

Share This Page