Leuke schoentjes voor meisje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Babel44, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Pfff ik zie door de bomen het bos niet meer, ik vind eigenlijk niets leuk. Ons meisje is een beetje stoer en grappig, niet echt een heel zoet meisjemeisje.

Ik wil nu een soort tussenschoentjes kopen (geen zomer- of winterschoentjes dus), geen ballerina's of sandaaltjes ofzo, het is voor nu en de komende tijd. Heb geen inspiratie, en zie ook niet echt voor me hoe verschillende schoentjes staan bij verschillende kleertjes. Ze draagt op zich meestal broeken, maar ook steeds meer jurkjes met een broekje of legging en soms maillots eronder. En dan meer tuniek-achtige jurkjes, lange mouwen en geen ruches ofzo. Ze draagt ook kleertjes in veel verschillende kleuren. Ze loopt sinds twee maanden los, het lijkt mij dus wel het beste om nog hele flexibele zooltjes te kopen (eerste loopschoentjes).

Mijn vraag aan jullie:
    - hebben jullie meerdere schoentjes voor bij verschillende kleertjes?
    - leuke foto's van wat jouw kindje draagt, inclusief schoentjes?
    - suggesties?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

3. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Dank voor je reactie.
    Ik heb idd al veel shoesme bekeken. Ja ik knap dan in jouw voorbeeld direct af op het roze (suf, want ze heeft en draagt ook best veel roze), maar eigenlijk zijn ze door het model wel weer een beetje stoer.

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Heb je al bij van haren gekeken? Ik heb daar de eerste schoentjes gekocht en ze loopt er echt heel goed op! Zijn van leer en flexibele zool. Maar wel voor buiten..

Ik zal eens een foto maken.. Als het lukt..

Die ik heb hebben ze niet meer maar zag van de week dat ze wel een roze variant hebben.. Is met klitteband.

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ze zijn donker paars :D

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
  7. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Hoe vind je deze?

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik slaag elke keer met de replay schoentjes, stoer en toch voor meisjes!
    Te koop bij ziengs.
    De shoesme vind ik ook echt geweldig!

9. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Converse gympies??
    Gewoon witte hebben wij voor ons dochtertje..stoer vind ik het..

10. Babel44

Babel44 Niet meer actief

@mama32, die vind ik ook wel heel leuk, qua kleuren en figuurtjes. Waar heb je die gezien?

@red, ook heel leuk, maar die lijken me wat "verder" dan eerste loopschoentjes? En daardoor ogen ze dan ook gelijk wat stoerder natuurlijk, heel schattig :)

@converse, die lijken me wat minder steun geven aan het voetje, echt lichte gympies, zoals ik ze me van mijzelf herinner :D Klopt dat?

@Sanjor, even kijken of van Haren ook online is, pff de tijd ontbreekt me om te gaan shoppen nl. Trekt ze dat klitteband niet los?

Dank allemaal, zo kijk ik weer eens wat verder dan mijn neus lang is ;)

@Replay ook even kijken...

11. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Babel, kleertjes.com

12. Babel44

Babel44 Niet meer actief

#12 Babel44, 4 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2012
    Hee, daar heb ik ook gekeken maar die kleurstelling niet gezien. Verkeerde maat misschien :( Ik ga nog eens kijken, ik weet niet wat ze nu heeft, ik denk 21 of 22, maar ik heb het idee dat haar voetjes net een groeispurtje hebben gemaakt.

EDIT: idd, alleen maar maatjes 19! Heel jammer, want ik vind alle kleurtjes van deze "serie" wel leuk!

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
  15. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @babel, nee ze trekt ze over het algemeen niet uit.. Het blijft wel heel stevig vast zitten:) ze waren 30 euro maar!

16. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier ook shoesme schoentjes...
    Hadden eerst de extreme flex schoentjes, zilver met heel licht rose.
    Daarna de gewone flex schoentjes (iets stevigere zool, maar nog wel flexibel), waren in de aanbieding. Paars met fuchsia rose.
    Erbij in de uitverkoop nog een paar zilverkleurige schoentjes gekocht van een ander merk (weet zo even niet uit mijn hoofd welke)....

Nu ze een hele tijd al goed loopt heb ik in de uitverkoop nog een paar licht rose laarsjes gekocht, met een soort van 'bontje' eraan! Zijn lief, maar ook stoer!!

Zou wel even haar voetjes goed op laten meten voordat je schoentjes koopt. Heb het hier in verschillende schoenenzaken laten doen, omdat er nog al wat verschillend gemeten werd!
    Op kleertjes.com staan van shoesme ook stoere meidenschoenen, soort van gympen...

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
  18. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik vind de schoentjes van replay heel leuk!
    Heel stoer maar toch echt voor een meisje.
    Helaas gaan ze vanaf maat 18 en mn dochter past daar nog niet in...

19. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Leuke voorbeelden hoor! Ja, als je naar wat goedkopere schoentjes kijkt krijg ik ook wel de neiging lekker meerder paren te kopen voor het afwisselen ;)

Die panterprintjes zijn niets voor ons, maar ik vind ze wel heel cool! 8) En zilver, ik vond het niets, maar je eerste en derde voorbeeld vind ik toch wel leuk eigenlijk.

Ik zoek nog even verder, maar ik heb echt wel nieuwe inspiratie hoor :) Heb nu zoveel shoesme's gezien dat ik er echt moe van ben geworden, haha.

20. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Oxxy heeft ook hele leuke simpele eerste loopschoentjes ... De laarsjes zijn super te combineren en zo heel hoog zijn ze niet ...

Deel Deze Pagina