Hoe snel een echoafspraak in Den Haag?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MommyLoves, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyLoves

30 okt 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik moet nog een afspraak maken voor een termijnecho welke plaatsvind tussen de 10 en 11 weken, ik ga dat morgenochtend meteen doen maar mijn vraag is aan de meiden uit Den Haag wat de wachtlijsten ongeveer zijn hier? Weet iemand dat? Je hebt meerdere locaties hier in Den Haag waar je dat kunt doen, dus zou het mogelijk zijn dat ik gewoon wel binnen nu en 2 weken een afspraak kan maken of is dat een beetje te laat? Meen me te herrineren dat ik bij mn vorige zwangerschap te laat voor een afspraak was waardoor ik uiteindelijk een echo moest doen in het ziekenhuis.

Ik hoop gauw op snelle reacties!

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi mommyloves,

ik woon niet in den haag, maar wel in de omgeving ervan. Als ik jou was zou ik gewoon de vk praktijk opbellen zo snel mogelijk en vragen op welke termijn je een echo kan krijgen. Ik heb met 5 weken gebeld en kreeg met 9 weken mijn eerste echo, is standaard bij onze praktijk.

Groetjes engeltje

3. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
  4. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Ik zit zelf bij Ella verloskundigen en volgens mij kunnen ze je daar wel snel doorsturen. Echo wordt gemaakt op het Copernicusplein, erg prettige vrouw ook.

5. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina