Ik zit nu op dag 42 en mijn menstruatie heb ik nog steeds niet gekregen. Mijn eisprong ookal niet kunnen vinden. Normaal altijd een cyclus van rond de 28 dagen met een lf van 12 dagen. Ik snap er echt niks van. Iemand hier ervaring mee?
hier precies hetzelfde... zit nu op dag 34, normale cyclus van gemiddeld 26 dagen. ook afgelopen maand mn eisprong niet kunnen vinden maar als het een hele lange cyclus is, is dat ook niet raar want dan hadden we langer door moeten testen. zondag een test gedaan maar natuurlijk negatief. wel heel apart, heb al zo'n 15 jaar dezelfde cyclus en nu deze maand ineens zo... sinds maandag wel roze/bruinverlies dus hopelijk breekt de ongesteldheid snel door, dan kunnen naar de volgende inseminatie toewerken. vrouwenlichaam is een raar iets... net alsof het spelletjes kan spelen haha, jij wilt ongesteld worden? dan stel ik het gewoon even uit
Ik had dat ook... soms cyclussen van 30 dagen tot soms 40-45 dagen. En ben nagekeken enz en alles in orde... een vrouwenlichaam is iets raar...
Nu nog steeds niet ongesteld. Ik heb nog een zwangerschapstest gedaan maar deze was wederom negatief. Wel krampen maar dat heb ik al de hele cyclus. Word gewoon afwachten dus helaas
Ik doe met je mee. Al zit ik 'pas' op dag 33. Op dag 30 een test gedaan en ik moet zeggen ook de behoefte niet te hebben om een nieuwe test te doen omdat deze na mijn idee toch negatief zal zijn. "(
Hier nu al op dag 48 en nog geen tekenen van menstruatie. Zwangerschapstest wederom negatief dus testen heeft niet echt zin meer. Ovulatietesten ook nog steeds negatief. Weet niet wat er met mijn lichaam aan de hand is maar vind dit welijkt heel apart. Nog steeds af en toe wel krampen.
Hier ook een lange cyclus. Eerste zwangerschap op dag 67 positief getest en deze zwangerschap had ik mijn laatste menstruatie in oktober 2016 en in januari zwanger geworden. Houdt hoop!
Heb nu deze ovulatietest. Betekend dat als hij vanavond positief is en ik over 2 weken ongesteld word een cyclus van 64 dagen heb. Mja we geven de moed niet op !!
Hier ook een hele rare cyclus Start menstruatie 1 juni, duurde 5 dagen. Bloeding van 5 dagen op dag 13 van cyclus, duurde ook 5/6 dagen ( ovulatie of toch hele vroege menstruatie?) bloeding was vergelijkbaar met de menstruatie. Nu nog steeds geen menstruatie op dag 36. Getest vorige week en vanmorgen maar niet zwanger, duidelijk omo wit.
Ik zag dat je er een nieuw topic over geopend had, maar reageer toch hier er even op. Ik denk wel dat je deze als positief mag beschouwen, ik vind hem even donker als de controle streep. Als je het gewoon gezellig maakt deze dagen, zit je sowieso goed