Cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Samba25, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen,

ook ik heb even een vraagje.
    Ik ben 13 oktober voor het laatst ongesteld geworden, dit was 18 oktober afgelopen, hierna ben ik niet verder gegaan met het slikken van de pil omdat we besloten hebben dat we graag een kindje willen.
    Nu zou ik a.s maandag 10 november weer ongesteld moeten worden.
    Ik vraag mij af hoe ik kan weten of mijn cyclus normaal is, ik heb namelijk sinds een weel al ongesteldheidsklachten, buikpijn ( krampjes, steekjes) en lage rugpijn, mijn tepels zijn gevoelig en mijn borsten voller, ook zie ik veel adertjes lopen, die ik normaal niet zie. Ook plas ik heel vaak.
    Zou ik al zwanger kunnen zijn?
    Of hoort dit alles bij ontpillen?

Ik hoop op een reaktie!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Jojo23,

het is altijd een kwestie van tijd voordat je inzicht hebt in je cyclus. Je kunt tot 6 maanden moeten ontpillen, maar soms is je cyclus meteen weer zoals die was voordat je met de pil begon. Ook de klacthjes kunne bij het ontpillen horen, maar wellicht ben je ook al zwanger. Het is helaas gewoon een kwestie van afwachten.

Groetjes Brigitte

3. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor het antwoord Brigitte!
    We wachten het af, welke dag kan ik het beste aanhouden om te testen ivm onduidelijke cyclus, wel gewoon maandag?

Groetjes Jojo

Deel Deze Pagina